וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בסילברסטון: תאונה קשה לז'ו, ניצחון ראשון בקריירה לסאינס

הנהג הסיני ניצל מנזק לאחר שרכבו התהפך בהקפה הראשונה, הספרדי של פרארי סיים ראשון לראשונה בקריירת הפורמולה 1. פרס שני, המילטון שלישי, ורשטאפן רק שביעי

אחד המירוצים היוקרתיים והמסורתיים בלוח השנה של הפורמולה 1 הוא הגרנד פרי הבריטי בסילברסטון. היום (ראשון), המירוץ בממלכה סיפק דרמה גדולה במיוחד, כבר מההקפה הראשונה.

בתאונה בה היו מעורבים מספר נהגים, הסיני מקבוצת אלפה רומיאו, גוואניו ז'ו, התהפך והתדרדר אל שולי המסלול. במזל רב הוא יצא ללא פגיעה משמעותית ונשאר בהכרה, אך הוא לא שב לאחר שהמירוץ הופסק בעקבות התאונה. מי שעוד פרש בפתיחה הוא הנהג של מרצדס, ג'ורג' ראסל, שלראשונה העונה סיים מחוץ לטופ 5.

קרלוס סאינס מפרארי, שהשיג במקצה הדירוג את המקום הראשון בפעם הראשונה בקריירה, איבד את ההובלה למקס ורשטאפן מרד בול, אך פנצ'ר ברכבו של אלוף העולם מכהן הוביל פעם נוספת לשינוי בפסגה.

גוואניו ז'ו, נהג קבוצת אלפה רומיאו, פורמולה 1. BEN STANSALL/AFP, GettyImages
ניצל מאסון. ז'ו/GettyImages, BEN STANSALL/AFP

שארל לקלר מפרארי הוביל כעשר הקפות לסיום, אך נעקף על ידי חברו לקבוצה סאינס ובהמשך גם סרחיו פרס ולואיס המילטון חלפו על פניו בדרך לפודיום. עבור סאינס מדובר בניצחון ראשון בקריירה, חברו לקלר הסתפק במקום הרביעי בעוד ורשטאפן סיים שביעי בלבד. מיק שומאכר, בנו של מיכאל האגדי, סיים במקום השמיני, ובעונתו השנייה זו הפעם הראשונה בקריירה שהוא מסיים בעשירייה הראשונה.

דירוג הנהגים:

1. מקס ורשטאפן (רד בול) - 181 נקודות
2. סרחיו פרס (רד בול) - 147
3. שארל לקלר (פרארי) - 138
4. קרלוס סאינס (פרארי) - 127
5. ג'ורג' ראסל (מרצדס) - 111
6. לואיס המילטון (מרצדס) - 93

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully