וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור עצום: דיאנה ויסמן שברה את שיא ישראל ב-100 מ'

3.7.2022 / 16:56

האצנית קבעה 11.06 שניות וסיימה ראשונה בתחרות בה השתתפה גם אלופת העולם לשעבר דפני סחיפרס. שיא ישראלי לאפריפה ב-200 מ'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

הישג ענק לדיאנה ויסמן: האצנית הישראלית קבעה שיא ישראלי חדש ל-100 מטר, כאשר שיפרה את השיא שהיה שייך לה בלא פחות מ-16 מאיות. אחרי שקבעה את השיא הקודם בשבוע שעבר באליפות ישראל, ויסמן סיימה ראשונה בתחרות שנערכה בשווייץ ובה השתתפה גם אלופת העולם לשעבר דפני סחיפרס.

ויסמן אמרה לאחר השיא: "אני שמחה ומתרגשת מהתוצאה, סוף סוף הצלחתי שהכל יתחבר לריצה טובה והשיא הוא הבונוס. הגעתי מוכנה והרגשתי את זה לפני הריצה,רק הייתי צריכה שהכל יתחבר לי. אני מתרגשת מאוד ומקווה להמשיך בכושר הזה".

אצן ישראלי בלסינג אפריפה עם המאמן איגור בלון. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
שוב שיפר את השיא. בלסינג אפריפה עם המאמן איגור בלון/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

גם בלסינג אפריפה שבר את שיא ישראל ב-200 מטר, שבוע אחרי שעשה זאת באליפות ישראל. האצן בן ה-18 שיפר את שיאו ב-15 מאיות, מ-20.70 ל-20.55 שניות, והגיע למקום הראשון בתחרות בינלאומית לנוער במנהיים שבגרמניה. את הסגן, בנג'מין ריצ'רדסון מדרום אפריקה, הוא הקדם במאית השנייה.

זו הפעם הרביעית בה אפריפה שובר את השיא הישראלי, כאשר הפעם הראשונה הגיעה במרץ 2022, אז ניפץ את השיא של דימיטרי גלושצ'נקו שהחזיק מעמד 13 שנים.

מוקדם יותר התקיימה מסיבת העיתונאים החגיגית לכבוד פתיחת אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 18 שתתחיל מחר. יו"ר איגוד האתלטיקה הישראלי עמי ברן אמר: "לפני הכל אפתח ואודה לכל העוסקים במלאכה על ההשקעה הרבה והנתינה הבלתי פוסקת, האירוע הזה הצליח להתקיים רק בזכות שיתוף הפעולה של כולנו. המסע שלנו באליפות הזו מתחיל כאן בין חומות מגדל דוד והעיר העתיקה בדיוק כמו שגם ההיסטוריה של העם שלנו מתחילה בירושלים, אנחנו ממשיכים עם המסע עד ימינו אנו ועד הספורטאים הצעירים שמסמנים את העתיד שלנו ומאפשרים לנו לחוות כאן את שתי התקופות הנהדרות הללו יחדיו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully