וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "המטרה של ק"ש? אירופה". קורצקי: "זו יציאה מאיזור הנוחות"

יו"ר הצפוניים פתח עונה: "שלם עם מה שקרה עם דראפיץ', הצעתי לשחקן מנבחרת הנוער להגיע". המאמן החדש: "זה קרש קפיצה, רוצה להישאר כמה שנים"

עירוני קרית שמונה פותחת עונה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

עירוני קרית שמונה הייתה אחת הקבוצות היותר מלהיבות ומפתיעות בסיום העונה האחרונה בליגת העל, ובהחלט מעניין לראות כיצד היא תיראה בעונת 2022/23. לא מעט שינויים כבר בוצעו הקיץ ובראשם החתמת מנחם קורצקי במקומו של סלובודן דראפיץ' שהתעמת עם איזי שרצקי, ובשעה זו יושב ראש המועדון וחתן פרס ישראל לצד מאמנו החדש והקפטן סמואל בראון והם עונים לשאלות במסיבת העיתונאים המסורתית לפתיחת העונה.

הבעלים איזי שרצקי אמר: "אם נוסיף את הזרים שאנחנו רוצים, תהיה לנו קבוצה טובה לצמרת. המטרה היא אירופה, שתהיה לנו נחת. השקעתי הרבה השנה, מקווה שיהיה בסדר".

על הבחירה במנחם קורצקי: "מרוצה מבחירת השחקנים שלו, הוא בחר שחקנים מצוינים ועכשיו רק צריך להצליח איתם. אהבתי את הדרך בה הפועל חדרה שיחקה בשנתיים האחרונות, קורצקי אמר לי שהוא חושב רק על התקפה. סלובודן דראפיץ'? שלם ב-100% עם מה שהיה איתו".

על שחקני נבחרת הנוער: "אני מאוד מקווה שהם יקבלו דקות, הצעתי לשחקן אחד משם לבוא אליי. אם מלאדן קרסטאיץ' לא היה מאמן את מכבי תל אביב, אוסקר גלוך לא היה משחק. הוא מזכיר לי את איל ברקוביץ'".

איזי שרצקי, בעלי עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
עונה חדשה בפתח. שרצקי/שלומי גבאי

המאמן החדש מנחם קורצקי הוסיף: "הלכו לקראתי, אעשה הכל כדי להצדיק את זה ולהחזיר על האמון. קרית שמונה זו יציאה מאזור הנוחות שלי, אני מוכן לאתגר ומוכן לעשות הכל כדי שהמועדון יעשה קפיצת מדרגה".

"מבחינה עבודה עם איזי, לפני שחתמתי ישבנו ושידרנו על אותו גל. החיבור היה טוב ואני חושב שהוא עוזר בבניית הסגל, הוא החותמת הסופית בהחתמת שחקנים. ראיתי הרבה מאמנים שהצליחו בקרית שמונה והגיעו למקומות גבוהים בכדורגל הישראלי, זה משהו שעמד לנגד עיני. אני ארצה להישאר כמה שנים עם איזי, שלא ייפרד ממני כל כך מהר, קרית שמונה זו קרש קפיצה. "הרצון שלי הוא להיות כמה שנים בקרית שמונה, להצליח איתה ולהחזיר את הקהל, זה משהו שהיה בעבר בעונות האליפות והגביעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן עירוני קרית שמונה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
תחנה חדשה בקריירה. קורצקי/שלומי גבאי

על עזיבת הפועל חדרה אמר קורצקי: ""השגנו את המטרות הראשוניות מהר מאוד, יכולנו להגיע לפלייאוף העליון ואז קרה מה שקרה בינואר עם בעיות תקציביות ושחרור שחקנים. אני שואף להיות הכי גבוה, זה קצת פגע בי, קטעו לי את זה. אורן גולן רצה לשמור על חדרה מבחינה תקציבית ושהמועדון לא יתרסק, מבחינה מקצועית רציתי לעשות עונה טובה ולהגיע כמה שיתר גבוה, זה לא צלח מסיבות כאלה ואחרות".

הקפטן סמואל בראון סיכם: "התחושות טובות, מתחילים עונה עם צוות חדש. בשנה שעברה חוויתי עונה של פציעות, איזי והמועדון היו לצידים ועל כך אני חייב להם תודה. אני ארצה להתקדם ולהתפתח, נראה מה יהיה".

שחקן עירוני קרית שמונה סמואל בראון. שלומי גבאי
הקפטן. בראון/שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה סיימה את העונה שעברה במקום השביעי, הראשון בפלייאוף התחתון כמובן, ועד כה צירפה לשורותיה את ג'וזף אמבונג, נועם כהן וסנין סבאי. צמד שחקני ההתקפה שסיפקו סיום עונה יוצא דופן, איתמר שבירו ומוחמד שכר, יישארו גם בעונה הבאה - הראשון נרכש מהפועל באר שבע והשני חתם בשבוע שעבר על הארכת חוזה.

הקבוצה נפרדה מיוליוס סקה שנמכר לאריס לימסול, עלא ג'אפר, גיא מזרחי ונדב נידם שבו למכבי תל אביב ממנה הושאלו, רדריאן רוצ'ט פרש ומונה לעוזרו של קורצקי וכן עזבו הזרים ווילי ומורגן פרייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully