וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות אמיר כבירי: כוכבי הפועל ת"א התאחדו עם גביע אסיה מ-67'

3.7.2022 / 13:30

לאחר שחשפנו בוואלה! ספורט כי הגביע היוקרתי שאבד הוצע במכירה פומבית, בעלי האדומים ב-2015 התערב, השקיע ברכישתו ואיפשר לכוכבי העבר להניף אותו שוב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7/ספורט1

סוף טוב, הכל טוב: כשבועיים אחרי שחשפנו בוואלה! ספורט את המכירה הפומבית באתר אינטרנט בחו"ל שבמסגרתה הוצע גביע אסיה בו זכתה הפועל תל אביב ב-1967 תחת המאמן יוסף מרימוביץ', הבוקר (ראשון) כוכבי הפועל תל אביב שוב זכו לשים עליו את ידם - בזכותו של לא אחר מבעלי המועדון עד לפני מספר שנים, אמיר כבירי.

גביע אסיה של 1967 נגנב ממועדון פועל תל אביב לפני עשרות שנים ולפתע הופיע בחודש שעבר כחלק ממכירה פומבית באינטרנט. המחיר ההתחלתי של הגביע שהניף שמעון בן יהונתן ב-1967 עמד על 1,000 דולר, אבל נמכור בסופו של דבר ב-5,000 דולר לאמיר כבירי, בעלי הקבוצה ב-2015 שגם יהיה זה שיחזיק את הגביע ולא ישיבו לראשי הפועל תל אביב.

שייע פייגנבוים עם גביע אסיה. שאול בואילוב, אתר רשמי
איחוד מרגש. גביע אסיה בידיו של שייע פייגנבוים/אתר רשמי, שאול בואילוב

יצוין כאן כי כבירי, אספן אומנות, רכש לפני מספר שנים גביע נוסף שזכתה בו הפועל תל אביב - "גביע מונד" שניתן על ידי הלורד מלצ'ט ב-1928, ועליו כבירי שילם 4,000 דולר.

הבוקר כבירי שלח את הגביע לבית קפה ברמת אביב, שם זכו לחבק את הגביע ולהניף אותו בין השאר הקפטן בזמנו בן יהונתן, מנחם רוזנשטרייך, ג'ורג' בורבה ושייע פייגנבוים שהשתתפו במשחק ההיסטורי בבנגקוק. הארבעה חיבקו באהבה את הגביע, הניפו אותו ונשקו אותו בהתרגשות.

לאחר מכן סיפר פייגנבויים: "יש לי צמרמורת, תראה את השיערות בידיים. התרגשות ענקית לראות, לחבק ולהניף את הגביע הקדוש הזה פעם נוספת. לא ייאמן שכל כך הרבה שנים עברו".

בן יהונתן הוסיף: "אני מאושר, גביע אלוף אסיה אז היה מאוד יוקרתי והייתה שמחה ענקית כשזכינו. עכשיו הגביע חזר, נישקתי והנפתי אותו הבוקר באהבת אמת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שמעון בן יהונתן, שחקן עבר של הפועל תל אביב. שאול בואילוב, מערכת וואלה!
"הגביע חזר". בן יהונתן זכה להניף אותו פעם נוספת/מערכת וואלה!, שאול בואילוב
ג'ורג' בורבה, שחקן עבר של הפועל תל אביב. שאול בואילוב, מערכת וואלה!
בורבה והגביע הקדוש/מערכת וואלה!, שאול בואילוב
מנחם רוזנשטרייך וגביע אסיה בו זכתה הפועל תל אביב. שאול בואילוב, מערכת וואלה!
הגביע האבוד חזר. רוזנשטרייך/מערכת וואלה!, שאול בואילוב

גם רוזנשטרייך נרגש מהמעמד: "הייתי אז בהרכב הפותח. עשרות שנים לא ידענו היכן הגביע. עכשיו אני מתרגש לגעת בדבר הזה, למרות שהמכסה של הגביע אבד".

בורבה סיכם: "הגביע הנהדר הזה בידיים שלי, עבורי זו פיסת היסטוריה שאני שמח לראות שוב וגם לגעת בו. ההתרגשות הפעם לא מובנת לאף אחד, הגביע יישמר עכשיו לעולמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully