וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול-מאליק אבו חתם בהפועל גליל עליון

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 12:14

הסנטר מצטרף לקבוצה של ברק פלג ויחבור בקו הקדמי לברייס וושינגטון. גם יותם חנוכי על הכוונת, יונתן אלון: "הוא שחקן קשוח ואטרקטיבי"

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל גליל עליון מתחזקת: הקבוצה הודיעה היום על החתמתו של הפורוורד/סנטר עבדול-מאליק אבו. אבו אמור יצטרף בקו הקדמי של ברק פלג לברייס וושינגטון שממשיך מהעונה שעברה ובמועדון מעוניינים לצרף לקו הקדמי גם את יותם חנוכי מגלבוע/גליל, שייכנסו לנעליהם של נמרוד לוי וגבי צ'אצ'אשוילי שאמורים לעזוב את המועדון.

יונתן אלון המנהל המקצועי מסר בעקבות החתימה: "אנחנו מאד שמחים שהצלחנו לצרף את מאליק. מאליק הוא שחקן קשוח ואטרקטיבי ואנחנו בטוחים שהוא יעשה התקדמות גדולה אצלנו".

עבדול מאליק אבו גליל עליון. הפועל גליל עליון, אתר רשמי
יחזק את הקו הקדמי. עבדול-מאליק/אתר רשמי, הפועל גליל עליון

אבו (26, 2.03), יליד בוסטון, הוא מוסלמי אדוק שהיה נחשב לפוטנציאל בתיכונים ובחר לשחק באוניברסיטת צפון קרוליינה סטייט. בעונתו האחרונה במכללות הוא סיים עם 11.8 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו הוא פתח באוסייק הקרואטית, המשיך לעונה בספורטינג ליסבון ועונה נוספת בבליידספור מהליגה הראשונה בטורקיה. את העונה שעברה פתח בצ'נגוואן הקוריאנית, וסיים בווירצבורג הגרמנית במדיה רשם 6.7 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

גליל עליון צירפה עד עתה שלושה שחקנים חדשים מלבד אבו - רועי הובר שהצטרף מהפועל אילת ושני שחקנים צעירים: יהל מלמד ממכבי רעננה והראל רינסקי מהפועל רמת גן/גבעתיים. הארבעה מצטרפים לאיתי מושקוביץ שממשיך מהעונה שעברה, שחקן הבית רון כהן שהאריך את חוזהו ולוושינגטון שהאריך את חוזהו במהלך העונה גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully