וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: אספן גרופ תעניק חסות לברוך שמאילוב, הישג גדול בכדורשער

חברת הנדל"ן המניב תשתף פעולה עם הג'ודוקא האולימפי הכישרוני. במסגרת הסכם חסות ותמיכה אישית לספורטאים האולימפיים שהוריהם עובדים ברשת טיב טעם, הוענק למיה אשכנזי מענק בסך של כ- 3,000 שקל מהרשת. נבחרת העתודה של ישראל זכתה באליפות אירופה בכדורשער

חברת הנדל"ן המניב, אספן גרופ, תשתף פעולה עם הג'ודוקא האולימפי הכישרוני ברוך שמאילוב, זוכה מדליית הארד הקבוצתית, ומקום 5 האישי, באולימפיאדת טוקיו ותשמש כנותנת חסות שלו.

החסות תסייע לשמאילוב להתאמן בצורה האופטימלית, במסגרת היערכותו לאולימפיאדת פאריס 2024. המדליסט האולימפי גם מחזיק בשלוש מדליות מטורנירי המאסטרס ובשש מדליות מטורנירי גראנד סלאם כולל מדלית זהב מהגרנד סלאם האחרון בתל אביב.

גיא פרג, יור אספן גרופ והג'ודוקא ברוך שמאילוב במעמד חתימת ההסכם. באדיבות אספן גרופ,
גיא פרג, יו"ר אספן גרופ, וברוך שמאילוב/באדיבות אספן גרופ

יו"ר אספן, גיא פרג, ציין בטקס הענקת החסות, כי "חברת אספן גרופ רואה חשיבות רבה בקידום הספורט בישראל, ורואה בערכי המצוינות והחתירה למטרה כעיקרון מוביל, שמבטא גם את אופיו של ברוך. החיבור לברוך הוא טבעי ומשמח, כאשר כולנו זוכרים שהוא ריגש מדינה שלמה כשזכה עם חבריו לנבחרת במדליית הארד באולימפיאדה האחרונה. אנו מאמינים בכישרונו של ברוך, וגאים להוות חלק מהמסע שלו לקראת השיא הבא, בפאריס בעוד כשנתיים".

שמאילוב ציין כי הוא "שמח מאוד על התמיכה המשמעותית של אספן גרופ, שנובעת מתוך רצון אמיתי לקידום ענף הג'ודו בישראל. נוצר בינינו חיבור מידי, הנובע מכך שאנו מגיעים מאותו עולם ערכים, הדוגל במצוינות ובהישגיות, אם זה בתחום העסקי ואם בספורט. כעת, כל מה שנותר זה להסתער על פאריס 2024.

כבוד לנבחרת העתודה של ישראל: אלופת אירופה בכדורשער

גאווה גדולה לנבחרת העתודה של ישראל בכדורשער (עד גיל 19), שזכתה היום (ראשון) באליפות אירופה בכדורשער (כדורגל עיוורים ולקויי ראייה) שנערכת בפינלנד, זאת לאחר ניצחון 3:11 על נבחרת דנמרק.

התרגשות גדולה בקרב ההתאחדות הישראלית לספורט נכים וכן בכפר הנוער ויצו ניר העמק, שם מתאמנת הנבחרת כדרך קבע, באולם הספורט על שם דייויד קהאן, שהוקם ב-2013. קפטן הנבחרת, דורון חודדה, הוא תלמיד כפר הנוער ויצו ניר העמק (עולה לכיתה י"ב).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בדרך לגמר, ניצחה נבחרת העתודה של ישראל את המארחת פינלנד ואנגליה במשחקים הראשונים ולאחר מכן ניצחה 1:11 את ספרד בחצי הגמר.

"התמיכה של טיב טעם במיה עוזרת לה להתמקד במטרה"

בכירי הנהלת טיב טעם בניהם: יוסי שליו, ראש אגף הסחר והשיווק, אלון אשכנזי, סמנכ"ל תפעול, אביבית לוי-נעים, מנהלת מכירות ומועדון לקוחות, ואלי מזרחי, מנהל חנות עדן טבע גן העיר, הגיעו בסופ"ש האחרון, לחגוג עם מיה אשכנזי את זכייתה במקום 2 באליפות העולם עד גיל 21. במסגרת הסכם חסות ותמיכה אישית לספורטאים האולימפיים, שהוריהם עובדים ברשת והעניקו למיה מענק בסך של כ- 3,000 שקל לרכישת מוצרי בריאות וויטמינים בעדן טבע.

מיה אשכנזי בת ה-19, ממועדון שדות ים זכתה במדליית הכסף באליפות העולם בגלישה במצנח רחיפה (קייט פויל) בקטגוריית עד גיל 21. אשכנזי הובילה לאורך רוב שלבי האליפות וסיימה כבר את שלב המוקדמות עם סיכוי טוב למדליה מכיוון שסיימה במקום הראשון.

מימין: אלון אשכנזי, מיה אשכנזי, יוסי שליו ואלי מזרחי. אסף לב,
מימין: אלון אשכנזי, מיה אשכנזי, יוסי שליו ואלי מזרחי/אסף לב

יוסי שליו: "אנו בטיב טעם, גאים במיה על הישגיה ומאמינים בספורט ובספורטאים האולימפיים, שמייצגים אותנו בכל העולם ומביאים מדליות וכבוד למדינתנו ". לדבריו: "אנו רואים ערך רב באימוץ הספורטאים ומה שהם מייצגים - קידום ערכים של מצויינת, התמדה ומקצועניות. כל אלה ועוד, ערכים שאנחנו ברשת מנחילים, ללא הרף, בקרב עובדי טיב טעם."

אביה של מיה, אלון אשכנזי עובד ברשת ומשמש כסמנכ"ל התפעול, התרגש מהמעמד והודה לחגי על תמיכתו. "גידול ספורטאי מצריך הרבה משאבים לרבות כלכליים, התמיכה של טיב טעם במיה עוזרת לה להתמקד במטרה שהיא לייצג את המדינה באולמפידה הקרובה שתערך בפריז 2024".

18 מדליות בגביע העולם בריקוד

נבחרת ישראל חזרה מתחרות גביע עולם בריקוד עם הישגים משמעותייים של 18 מדליות. מתוכם 9 מדליות של בית ספר לאומנויות הבמה לימור רוז. התחרות שנמשכה כ-12 יום בסאן סבסטיאן-ספרד, כללה 62 מדינות ו-35000 רקדנים. באולימפיאדה הבאה בפריז יש נסיון להכניס חלק מהמקבצים שיהיו אולימפיים כמו: אקרו דאנס שהוא תחום שמקביל להתעמלות אומנותית ועוד.

גביע העולם בריקוד. יחצ,
הישג נאה/יחצ

לנבחרת כולה מקומות ראשונים בהיפ הופ ובסלונים מודרני. הזכיות שלנו.

היפ הופ

  • קבוצה גדולה - סניור מקום שני
  • קבוצה קטנה - סניור מקום שלישי
  • קבוצה גדולה - קידס מקום שלישי
  • סולנים - מיני - מקום שני- אור דרובלס
  • סולנים - קידס - מקום שני - שירן נקב

מודרני עכשווי

  • קבוצה גדולה - סניור - מקום
  • סולן - סניור - מקום שני - ליאור פסטרנק

מודרני לירי

סולן - סניור - מקום שלישי - ליאור פסטרנק

אקרודאנס

קבוצה גדולה - קידס - מקום שלישי

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully