וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין הולינס: "האמריקאים לא יודעים יותר מדי על הכדורסל האירופי"

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 10:47

שחקן החיזוק של מכבי תל אביב בריאיון בסרביה: "אנחנו מכירים בעיקר את ריאל מדריד וברצלונה, אבל שמעתי על המועדון הרבה דברים טובים"

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

אוסטין הולינס היה אחד השחקנים הראשונים שמכבי תל אביב החתימה בקיץ העמוס שעובר עליה בינתיים. הולינס שיחק בעונה החולפת בכוכב האדום בלגרד ולפני כן שנתיים בזניט סנט פטרסבורג. באירופה שיחק גם בגרמניה, צרפת ופינלנד. הממוצעים שלו בשלוש עונות יורוליג עומדים על 8.8 נקודות, 1.9 ריבאונדים, 1.1 אסיסטים ו-1.1 חטיפות בקרוב ל-21 דקות משחק.

בריאיון שהוא נתן לתקשורת בסרביה, הולינס התייחס בין היתר גם להחלטה שלו להגיע למכבי תל אביב ובכלל על הכדורסל האירופי. "האמריקאים לא יודעים יותר מדי על הכדורסל האירופי", אמר הולינס, "אנחנו מכירים את ריאל מדריד וברצלונה משום שאלו קבוצות שמוכרות בכל העולם. אבל שמעתי הרבה דברים טובים על מכבי תל אביב מאנשים סביבי".

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן זניט סנט פטרסבורג אוסטין הולינס. דני מרון
חלק מהפאזל הצהוב. הולינס בימיו בזניט מול דורסי אקס מכבי תל אביב/דני מרון

על מבול ההחתמות של מכבי תל אביב הקיץ הוא אמר: "אני חושב שהם הביאו את השחקנים הנכונים והמועדון בכיוון הנכון".

על החלום לשחק ב-NBA בעתיד: "כשהייתי ילד, חלמתי לשחק ב-NBA. אבל אני לא מרגיש רע שאני משחק באירופה. ברור שזה יהיה נהדר לשחק שם, אבל אני לא מרגיש שפספסתי משהו".

על העונה החולפת עם הכוכב האדום: "היו לנו יחסים מעולים עם המאמן (ראדוניץ'). גיבינו אחד את השני. ידעתי מה הוא מצפה ממני ומהקבוצה. כל קבוצה צריכה שחקן שיכול להישאר רגוע על המגרש ולשלוט בקצב המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully