וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מודאגים מהמפגש עם מכבי חיפה: "אולימפיאקוס נראית אבודה כרגע"

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 9:13

אלופת יוון הפסידה בשני משחקי ההכנה מול בילפלד וזלצבורג ובתקשורת המקומית מדווחים: "הקבוצה בקושי מייצרת מצבים, זה נראה לא טוב"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

עוד קצת יותר משבועיים נותרו למשחק של מכבי חיפה נגד אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות. בזמן שהאלופה הישראלית קיימה בינתיים משחקי הכנה בארץ נגד מכבי נתניה והפועל עפולה, היוונים נמצאים באוסטריה, שם הם קיימו ביומיים האחרונים שני משחקים והפסידו 3:1 לבילפלד וגם לזלצבורג אתמול. אומנם מדובר רק במשחקי אימון, אבל בתקשורת היוונים מדווחים שהקבוצה שזכתה באליפות שלישית ברציפות, נמצאת בלחץ גדול לקראת המשחק מול חיפה והסיבה היא בעיקר היריבה החזקה שהם קיבלו.

מאמן אולימפיאקוס פדרו מרטינס. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
הלחץ גובר לקראת חיפה. פדרו מרטינס/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

"אולימפיאקוס לא מראה שיפור ממשחק למשחק", נכתב, "הקבוצה מראה ניצוצות מדי פעם אבל זה לא משנה את העובדה שהיא נראית קצת אבודה. הקבוצה בקושי ייצרה מצבים מלבד הגול נגד זלצבורג ויש עוד הרבה עבודה לעשות".

לאולימפיאקוס יש סיבה טובה להיות לחוצה, גם לאור כמובן ניסיון העבר שלה עם קבוצות ישראליות. אלופת יוון הודחה כבר באירופה על ידי מכבי תל אביב והפועל באר שבע ויש לה גם סיוטים ממכבי חיפה של יעקובו, שהביסה אותה 0:3 בקמפיין הראשון שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully