וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוקלין והלייקרס בשיחות על העברת ווסטברוק תמורת אירווינג"

דיווח: למרות שכוכב הנטס החליט להישאר, הקבוצות מנסות לרקום טרייד שיאחד אותו עם לברון ג'יימס. זאיון וויליאמסון חתם על חוזה חדש בפליקנס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

דיווח מסקרן נכתב הלילה (בין שבת לראשון) באתר "יאהו", לפיו ברוקלין נטס ולוס אנג'לס לייקרס משוחחות ביניהן בנוגע לאפשרות לבצע טרייד שבמסגרתו קיירי אירווינג יעבור לעיר המלאכים ואת הדרך ההפוכה יעשה ראסל ווסטברוק.

כריס היינס, שפרסם את הידיעה, דיווח כי בהחלט קיימת אופטימיות אצל הקבוצות באשר לאפשרות שהטרייד ייצא לפועל. המכשולים העיקריים, לפחות בשלב זה, הם שבברוקלין רוצים לכלול בעסקה גם את ג'ו האריס, שהעברתו תאפשר להם להוריד מהפיירול קרוב ל-39 מיליון דולר, בעוד שבלוס אנג'לס מעדיפים לקבל כחלק מהעסקה דווקא את סת' קרי. אם אירווינג יעבור לליקרס, הוא כידוע יתאחד שוב עם לברון ג'יימס שאיתו זכה באליפות בקליבלנד ב-2016.

ראסל ווסטברוק, שחקן לוס אנג'לס לייקרס בהצגת המאמן. Harry How, GettyImages
יעשה את הדרך לברוקלין? ווסטברוק/GettyImages, Harry How

בשבוע שעבר פורסם כי אירווינג החליט להישאר בברוקלין ולממש את חוזהו שבמסגרתו ירוויח בעונה הקרובה 37 מיליון דולר, אלא שבארצות הברית נכתב שההחלטה נבעה מכך שהוא לא זכה לביקוש מקבוצות אחרות - מה שמעיד על כך שטרייד בהחלט עשוי לצאת לפועל, בוודאי כאשר עתידו של קווין דוראנט בקבוצה לוט בערפל.

גם באשר לעתידו של ראסל ווסטברוק בארצות הברית תהו עד לפני מספר שבועות אם הוא יישאר חלק מהקבוצה, וכאשר המאמן החדש דרווין האם הוצג ונשאל על עתידו של ווסטברוק ואם הוא מתכוון להוריד אותו העונה לספסל, הוא פרץ בצחוק והשיב שמדובר ב"אחד השחקנים הכי טובים שהיו אי פעם בליגה הזאת ועוד נשאר לו המון במיכל".

ועוד הלילה ב-NBA, זאיון וויליאמסון, שכלל לא שיחק בעונה האחרונה, זוכה להבעת אמון נוספת מניו אורלינס פליקנס והוא יחתום על חוזה חדש לחמש שנים שבמהלכו הוא רוויח לפחות 193 מיליון דולר ועשוי להאמיר עד 231 מיליון דולר, כך אישר אוסטין בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully