וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה טיפש?": קיריוס קרא לפסילת ציציפאס והשתלח בשופט הכיסא

היווני חבט כדור על הקהל, האוסטרלי דרש ניצחון טכני, סירב לחזור למשחק ותקף: "אתה בושה. אתה משנה את החוקים מתי שבא לך"

מי שחשב שמשחק בהשתתפותו של ניק קיריוס יכול להיגמר ללא תקריות מיוחדות, לא מכיר את ניק קיריוס. הפעם האוסטרלי פגש בסיבוב השלישי בווימבלדון יריב פרובלמטי בפני עצמו - סטפנוס ציציפאס היווני - ולמעשה הייתה זו התנהגותו של האחרון שהובילה את יריבו לומר לשופט הכיסא שהוא "בושה".

אחרי שניצח 4:6 במערכה השנייה והשווה ל-1:1 במשחק, קיריוס קרא לשופט לפסול את ציציפאס כיוון שהיווני חבט כדור בכעס לעבר היציע. כשהשופט סירב לדרישתו, המדורג 40 בעולם תבע שהמפקחים יירדו אל המגרש וסירב לעלות בחזרה לשחק עד שציציפאס ייזרק מהטורניר.

"זאת פסילה או מה? הוא הרגע חבט בכדור על הקהל המז---ן! אתה טיפש?", תקף קיריוס את השופט. "אז מותר להעיף כדור ליציע, לפגוש במישהו ולא להיפסל? אתה טיפש? אתה בושה. אתה משנה את החוקים מתי שמתחשק לך. קרא למפקחים לכאן. אני לא משחק עד שנפתור את העניין הזה". ציציפאס קיבל אזהרה בגין ההתנהגות שלו, אבל בהמשך התסכול הוביל אותו לעוד חבטה כועסת בכדור, ואז הוא נענש בהפחתת נקודה.

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס מתווכח עם שופט במהלך טורניר ווימבלדון. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
קיריוס משתלח בשופט הכיסא/GettyImages, GLYN KIRK/AFP
סטפנוס ציציפאס מתווכח עם שופט בטורניר ווימבלדון. רויטרס
נענש בהפחתת נקודה. ציציפאס עם השופט/רויטרס

קיריוס הסתבך כבר בסיבוב הראשון בטורניר, כאשר ירק לעבר אחד הצופים במשחק נגד פול ג'אב. עוד לפני התקרית המדוברת במשחק היום, האוסטרלי התעצבן על קריאה של שופט הקו במצב של 5:5 במערכה הראשונה. "תביא שופט חדש", הלין בפני שופט הכיסא, "אחי, אתה אמור לקבל את ההחלטה הנכונה לא? אתה פשוט אומר 'סליחה' והכל בסדר? למה אתה לא מביא שופט חדש? יש לו קו אחד לפסוק לגביו".

ציציפאס נשאר רגוע כל עוד מצבו בלוח התוצאות לא היה מסובך, אבל במערכה השלישית גם הוא איבד את השלווה והשופט הראשי נאלץ לקרוא לשניים כדי לנסות ולהרגיע את הרוחות, כשכל אחד מהשחקנים טען לקיפוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully