וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: "יונייטד ודה יונג מעולם לא שוחחו בנוגע לתנאיו"

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 23:59

התפתחויות בסאגת הקשר ההולנדי, בקטאלוניה דווח כי ברנרדו סילבה הסכים לעבור לברצלונה. יובנטוס סיכמה עם זאניולו ומסתערת על קוליבאלי

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

העברות

* ליברפול הודיעה רשמית על החתמתו של פאביו קרבאליו מפולהאם. הוא ילבש את החולצה מספר 28.

* בורוסיה מנשנגלדבאך השלימה את רכישתו של הבלם היפני קו איטאקורה ממנצ'סטר סיטי תמורת כ-5 מיליון יורו. איטאקורה בן ה-25 נרכש על ידי סיטי מקוואסקי בינואר 2019, אבל הושאל מאז לכמה קבוצות ומעולם לא שיחק במדיה. בעונה החולפת הצטיין במדי שאלקה בבונדסליגה 2.

* אחרי שלוש שנים ו-19 שערים במדי בוקה ג'וניורס, אקס נבחרת ארגנטינה אדוארדו סאלביו חתם לשנתיים בפומאס המקסיקנית.

שמועות

* האם מנצ'סטר יונייטד תישאר ללא פרנקי דה יונג? על פי פבריציו רומאנו, האנגלים מעולם לא שוחחו עם ההולנדי בנוגע לתנאיו האישיים, והוא לכל אורך הדרך העדיף להישאר בברצלונה. בספרד דווח כי ברצלונה לא תמכור את השחקן אם יסכים להפחית את שכרו, אך מבחינת המחנה של הקשר זו אופציה "מאוד לא סבירה". על פי רומאנו, שני המועדונים כבר סיכמו כי האנגלים ישלמו 65 מיליון יורו שיעברו ישירות לקטאלנים, והצדדים נמצאים בשיחות בנוגע ל-20 מיליון שאמורים לעבור כבונוס בנוגע לסעיפים השונים.

* ברנרדו סילבה הודיע לסוכנו ז'ורז'ה מנדש ולפפ גווארדיולה שהוא מעוניין לעזוב את מנצ'סטר סיטי לטובת ברצלונה. ב"ספורט" דיווחו על כך, וסייגו: אלופת אנגליה צפויה לדרוש כ-100 מיליון יורו, בארסה תנסה להוריד כ-40 מיליון מהסכום.

* כאשר סעיף השחרור בגובה 150 מיליון יורו ייכנס לתוקף בחוזהו של ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד תנסה להחתימו כמחליף לקארים בנזמה - כך לפי ה"אס".

* ניקולו זאניולו הגיע להבנות עם יובנטוס בנוגע לתנאיו האישיים, וב"טוטוספורט" דווח כי הגברת הזקנה צריכה כעת לסכם עם רומא בנוגע לסכום ההעברה.

* ארסנל ומנצ'סטר יונייטד גיששו אצל פאולו דיבאלה, זאת לפי פרסום ב"לה רפובליקה".

* פבריציו רומאנו מ"סקיי איטליה" טוען: ליל תציע 5 מיליון יורו + אחוזים ממכירה עתידית לפריז סן ז'רמן עבור תיירנו באלדה, המגן הימני בן ה-20 שהושאל ללה האבר בעונה החולפת.

* באיטליה מדווחים: יובנטוס תודיע בשבוע הבא על החתמתם של אנחל די מריה ופול פוגבה. בקבוצה מחפשים בדחיפות גם בלם בעקבות העזיבות של קייליני ודה ליכט (בדרך החוצה). הביאנקונרי יגישו הצעה לקלידו קוליבאלי, הבלם של נאפולי שמסיים חוזה בקיץ הבא.

* מנצ'סטר יונייטד הגישה לאייאקס הצעה בסך 45 מיליון יורו על ליסנדרו מרטינס. על פי הדיווחים באנגליה טן האח מעוניין באקס נוסף של אייאקס. אנתוני עשוי להיות החלוץ שיחליף בקבוצה את כריסטיאנו רונאלדו שלא צפוי להמשיך.

* עוד בלם שנמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד הוא פאו טורס הספרדי, שעבורו ויאריאל דורשת 45 מיליון ליש"ט. השדים האדומים מוכנים להציע את אלכס טלס ואריק באי בתמורה לטורס.

* בריל אמבולו סומן כמטרה העיקרית של מונאקו לחיזוק ההתקפה, כך דווח ב"פוט מרקאטו".

* לאציו שוקלת לנסות ולהחתים את אלסיו רומאניולי. הבלם בן ה-27 סיים את חוזהו במילאן ומחזיק בהצעה מפולהאם, לפי ה"גאזטה".

* ארתורו וידאל צפוי לחתום על חוזה לשנה וחצי בפלמנגו הברזילאית. הקשר הצ'יליאני יקבל פיצוי בסך 4 מיליון יורו מאינטר כדי להתיר את חוזהו.

* לוקה יוביץ' כבר סיכם את תנאיו בפיורנטינה, ריאל מדריד מתה להיפטר מהפלופ הסרבי, אבל העסקה תקועה. מה הסיבה? באיטליה מספרים שאלופת אירופה מתעקשת על מתווה של השאלה עם חובת רכישה ב-25 מיליון יורו בקיץ הבא, בעוד הוויולה כרגע מתנגדים. בסרביה דיווחו אמש שגם נוטינגהאם פורסט וסביליה מגלות עניין וכעת נשאלת השאלה האם מדובר בהתעניינות אמיתית, או אסטרטגיה שנועדה להלחיץ את פיורנטינה לסגור את העסקה.

* מילאן כבר איבדה את סוון בוטמן לניוקאסל וכעת נראה שגם סאגת רנאטו סאנצ'ס עשויה להסתיים ללא החתמה (פריז סן ז'רמן בתמונה). ב"קוריירה דלו ספורט" מספרים שאלופת איטליה מכינה אלטרנטיבה לפורטוגלי, בדמותו של קשר אסטון וילה, דוגלאס לואיז. המחיר הצפוי: כ-25 מיליון יורו.

* סביליה ולאציו קרובות להשלמת טרייד: לואיס אלברטו יעבור לאנדולסים, בעוד אוליבר טורס יעשה את הדרך ההפוכה וסביליה גם תוסיף 10 מיליון יורו.

* ריאל סוסיאדד וסלטה ויגו בדרך לסיכום על העברתו של בראיס מנדס לקבוצה מסן סבסטיאן. סוסיאדד תשלם כ-15 מיליון יורו על הקשר בן ה-25.

* ב"גאזטה" נכתב שאינטר מצפה לקבל השבוע הצעה חדשה מפריז סן ז'רמן עבור מילאן שקריניאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully