וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: עוסמאן דמבלה על סף סיכום בברצלונה עד 2024

ב"ספורט" פורסם כי נותרו פרטים קטנים מאוד לסגירת החוזה החדש של הצרפתי בקטלוניה. ב"מונדו דפורטיבו" הוסיפו: הוא ממהר לסגור

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

הסאגה הבלתי נגמרת סביב עתידו של עוסמאן דמבלה קרובה להסתיים, זאת אם מסתמכים על הפרסום ב"ספורט" הקטלאני הערב (שבת). בכלי התקשורת הברצלונאי דווח כי שחקן הכנף עומד לחתום על חוזה חדש עד 2024, כאשר בינו לבין המועדון נותרו פערים מאוד קטנים וסיכום סופי עשוי להיות מושג ביממה הקרובה.

ב"מונדו דפורטיבו" הדגישו כי דמבלה ממהר להכריע בסוגייה בהקדם, זאת לאחר שהחליט כי הדבר הנכון עבורו יהיה להמשיך בבארסה. המועדון, מצדו, שואף להעמיד את הצרפתי לרשותו של צ'אבי כבר מתחילת קדם העונה, שיהיה הראשון של המאמן מאז שובו לבלאוגרנה.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
החליט להישאר בברצלונה. דמבלה/GettyImages, Quality Sport Images

צ'אבי היווה גורם מרכזי בתפנית שחלה בגזרת דמבלה בחודשים האחרונים. כזכור, בחודש ינואר השחקן וסוכנו דחפו למעבר שלו בחינם, ומשעסקה כזו לא נסגרה, במועדון היו מוכנים לשלוח את הצרפתי ליציע עד תום חוזהו. אלא שהמאמן התעקש להשאיר את דמבלה בסגל ואף עזר לו לבטא את כישוריו בצורה הרבה יותר מוצלחת ממה שהצליח הקיצוני לפני כן, כשתחת צ'אבי דמבלה רשם 11 מ-13 הבישולים שלו בעונה החולפת.

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה התייחס לנושא במהלך אירוע הוקרה ליוהאן קרויף, בו שוחח עם העיתונאים: "דמבלה הוא אדם מאוד מוערך אצלנו, בחצי השני של העונה הוא שיחק ברמה גבוהה מאוד והמאמן מרוצה ממנו. מדובר בעניין כספי, הוא השיב לנו מבלי להגיד 'כן' או 'לא'. אנחנו ביחסים טובים איתו ועם סוכנו. אם הוא יסכים לתנאים שהצענו לו, הוא ימשיך, ואם לא אז לא. לא הצבנו דדליין לשום החתמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully