וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' עלה לרבע גמר ווימבלדון, יפגוש את יאניק זינר

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 0:50

הסרבי שמט מערכה, אבל ניצח את ואן רייטהובן המפתיע. האיטלקי גבר על אלקראס. גופן שרד מותחן. ג'אבור ניצח אצל הנשים

טורניר ווימבלדון 2022 מתקרב ליישורת האחרונה, והיום (ראשון) יצא לדרך שלב שמינית הגמר. במוקד, נובאק דג'וקוביץ' עצר את המסע המפתיע של טים ואן רייטהובן, בעוד קרלוס אלקראס הפסיד ליאניק זינר.

רבע גמר גברים:

נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - יאניק זינר (10, איטליה)
קמרון נורי (9, בריטניה) - דויד גופן (בלגיה)

רבע גמר נשים:

אונס ג'אבור (3, טוניסיה) - מארי בוזקובה (צ'כיה)
טטיאנה מריה (גרמניה) - יולה נימאייר (גרמניה)

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
המערכה השנייה רק הדליקה אותו. דג'וקוביץ'/רויטרס
דויד גופן טניסאי בלגי. Shaun Botterill, GettyImages
שרד מותחן גדול. גופן/GettyImages, Shaun Botterill
קמרון נורי טניסאי בריטי. רויטרס
רבע גמר ראשון בקריירה. נורי/רויטרס

גברים

המדורג מספר 1 בטורניר והאלוף בשלושת הטורנירים האחרונים נובאק דג'וקוביץ' שמט מערכה, אבל הצליח לעלות לרבע הגמר בפעם ה-13 בקריירה שלו. הסרבי ניצח 2:6, 6:4, 1:6, 2:6 את טים ואן רייטהובן ההולנדי (104), שהשלים מספר שבועות מדהימים אחרי שזכה בטורניר דן בוש והגיע עד לשמינית הגמר באול אינגלנד קלאב כוויילד קארד. ואן רייטהובן הצליח לגרום לדג'וקוביץ' להזיע כשהציל ארבע נקודות שבירה ביתרון 4:5 במערכה השנייה וזכה בה, אבל זה הדליק את נולה והוא זכה בחמישה משחקונים ברציפות וב-12 מ-15 האחרונים במשחק בדרך אל רבע הגמר. דג'וקוביץ' רשם את הניצחון ה-84 שלו בווימבלדון והשתווה אל ג'ימי קונורס. רק לרוג'ר פדרר (105) יש יותר ניצחונות. זה גם הניצחון ה-28 ברציפות של דג'וקוביץ' בווימבלדון. כמו כן, הסרבי עלה לרבע גמר גרנד סלאם בפעם ה-53 בקריירה, רק פדרר הגיע ליותר (58).

דג'וקוביץ' יפגוש ברבע הגמר את יאניק זינר. קרלוס אלקראס (5) קבע כמה שיאים אדירים השנה והוא בסך הכול בן 19, אבל את מחסום רבע גמר גרנד סלאם הוא לא ישבור כבר בווימבלדון השנה. הספרדי הפסיד הערב 6:1, 6:4, 6:7 (8), 6:3 לזינר האיטלקי (10), שגם הוא רק בן 20, במה שהיה המפגש השני בין השניים. זינר אמנם לא ניצל את חמש נקודות המשחק הראשונות שהיו לו, כולל שתיים במערכה השלישית, אבל בסופו של דבר עשה את העבודה בדרך הארוכה והקשה יותר בדרך לרבע הגמר.

דויד גופן, שעבר תקופה קשה מאוד, עלה לרבע גמר גרנד סלאם לראשונה מאז ווימבלדון 2019. הבלגי שרד מותחן ארוך וקשה מול פרנסיס טיאפו האמריקאי (23) וניצח אותו 6:7 (3), 7:5, 7:5, 4:6, 5:7 אחרי ארבע שעות ועוד 37 דקות. גופן ישחק ברבע הגמר נגד קמרון נורי הבריטי (9), שעלה בפעם הראשונה בקריירה לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם (לא עבר את הסיבוב השלישי עד הטורניר הנוכחי) אחרי שניצח 4:6, 5:7, 4:6 את טומי פול האמריקאי (30).

יאניק זינר טניסאי איטלקי. רויטרס
ניצחון גדול. זינר/רויטרס
קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
נלחם, אבל זה לא הספיק. אלקראס/רויטרס
יולה נימאייר טניסאית גרמנייה. רויטרס
היא כבר ברבע הגמר. נימאייר/רויטרס
אונס ג'אבור טניסאית טוניסאית. רויטרס
נאלצה לעבוד קשה הפעם. ג'אבור/רויטרס

נשים

אונס ג'אבור הטוניסאית (3) שוב הצליחה לנצח בלי לשמוט מערכה, אבל הפעם זה הלך קשה מאוד. ג'אבור עלתה בפעם השנייה ברציפות לרבע הגמר בווימבלדון אחרי 6:7 (9), 4:6 קשה מול אליסה מרטנס הבלגית (24). הטניסאית הטוניסאית סיימה את המשחק עם 5 אייסים ו-33 ווינרים. ג'אבור תפגוש ברבע הגמר את מארי בוזקובה הצ'כית, שניצחה 5:7, 2:6 את קרולין גרסיה מצרפת.

תוצאה מפתיעה במיוחד התרחשה במשחקה של ילנה אוסטפנקו (12, לטביה), שהפסידה 7:5, 5:7, 5:6 לטטיאנה מריה הגרמנייה, שמדורגת במקום ה-103 בעולם. מריה תפגוש ברבע הגמר את בת ארצה, יולה נימאייר, שגברה על הת'ר ווטסון הבריטית 2:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully