וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב גנבה את ההצגה, תפקודה בפגרה ראוי לציון גבוה"

ביוון התלהבו מהסגל שבנו הצהובים: "שחקני יורוליג מוכחים, קטש יוכל לגוון בהרכבים". עם זאת, הדגישו: "צריך סבלנות"

בונזי קולסון במסר ראשון לאוהדי מכבי תל אביב/באדיבות מכבי תל אביב

הסגל ההולך ונבנה במכבי תל אביב המתחדשת מעורר סקרנות גם ביוון, לא רק בשל הקשר שנוצר במהלך הקדנציה של יאניס ספרופולוס כמאמן הצהובים, אלא גם כי עודד קטש הוא כמובן דמות פופולרית במדינת אלף האיים, אחרי שכיכב כשחקן וגם אימן את פנאתינייקוס בשנה שעברה. באתר "גאזטה" ניתחו היום (שבת) את הפאזל שהרכיבו קטש ודיוויד בלאט, והדגישו מספר נקודות חיוביות, אך גם הוסיפו אזהרה קטנה אחת.

"מכבי תל אביב היא הקבוצה שגנבה את ההצגה בשוק ההעברות האירופי הקיץ", פרגנו ביוון. "בהובלת דיוויד בלאט, מכבי דאגה 'לנעול' את מטרות החיזוק שלה, תוך יצירת התחושה שהיא לא בונה רק לעונה אחת. הישראלים לא רוצים רק להחזיר את השליטה במדינתם, אלא גם להצליח גם באירופה ולשפר את ההישג מהעונה האחרונה, בה חזרו לפלייאוף אחרי שבע שנים ארוכות".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. אתר רשמי, צילום מסך
בנה סגל מבטיח. עודד קטש/צילום מסך, אתר רשמי

אחד ההיבטים המעודדים מבחינת הצהובים הוא הניסיון: "ברמת היורוליג, לעודד קטש יהיה רק רוקי אחד בסגל - בונזי קולסון. היתר הם שחקני יורוליג מוכחים. קטש יוכל להעמיד מגוון הרכבים, שכן רוב שחקנים מסוגלים לשחק ביותר מעמדה אחת. דבר חשוב נוסף הוא שמכבי בנתה סגל שכולו מבוסס על אמריקאים. הצהובים תמיד היו קבוצה שנשענת על שחקנים מארצות הברית, אבל השנה הייתה להם סיבה נוספת לבחור בדרך הזו - הצורך באחידות ובבניית כימיה מהירה בתוך סגל שנבנה לגמרי מאפס".

הצלחה נוספת של הצוות המקצועי, בעיניהם של היוונים, היא ההמשכיות שצפויה בסגל: "מכבי דאגה להבטיח את עתיד מרבית השחקנים החדשים שלה, כאשר רק שניים מתוך תשעת המצטרפים עד כה חתמו על חוזה לשנה אחת בלבד, ג'וש ניבו ודארן היליארד. זה לא בהכרח אומר שכולם ימשיכו, אך אם הכל יילך לפי התכניות - בקיץ הבא הקבוצה לא תצטרך לעשות הרבה שינויים. גם מבחינת הגילאים, ל'קבוצה של המדינה' יש עתיד. ניבו רק בן 25, בעוד בולדווין וקולסון בני 26 וגם למנקו, היליארד ופויתרס יש לא מעט שנים לפניהם, כמו גם לבראון והולינס כבר הגיעו לגיל 30".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ווייד בולדווין, שחקן באסקוניה. Sonia Canada, GettyImages
יצירת הכימיה תיקח זמן. בולדווין/GettyImages, Sonia Canada

לסיום, בניתוח סייגו: "התפקוד של מכבי בפגרה עד כה ראוי לציון גבוה מאוד, אבל מה שקורה בקיץ הוא סיפור אחר ממה שהקבוצה תעשה בחורף על המגרש. לקבוצה עם מאמן חדש, וכתוצאה מכך פילוסופיית משחק חדשה וגם הרבה מצטרפים חדשים, נדרש זמן כדי להתחבר ולמצוא זהות. קדם העונה יסייע לקבוצה להתגבש כיחידה, ולקטש להנחיל את השיטה שלו, אבל אלה תהליכים שבסיטואציה הקיימת לא יושלמו בספטמבר או באוקטובר, אלא רק בשלב מאוחר יותר של העונה - אם בכלל. המשמעות היא שמכבי כמועדון תצטרך לגלות סבלנות עד שתמצא את הזהות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully