וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול מאליק אבו על סף חתימה בהפועל גליל עליון

2.7.2022 / 10:31

הסנטר (26, 2.03) ששיחק בעונה שעברה בקוריאה ובגרמניה צפוי לחזק את הקו הקדמי של הקבוצה מכפר בלום לצידו של ברייס וושינגטון. יהונתן לוי חתם בהפועל אילת

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל גליל עליון קרוב לצרף את הסנטר האמריקאי עבדול מאליק אבו לעונה הבאה. אבו אמור להצטרף בקו הקדמי של ברק פלג לברייס וושינגטון שממשיך מהעונה שעברה ובמועדון מעוניינים לצרף לקו הקדמי גם את יותם חנוכי מגלבוע/גליל, שייכנסו לנעליהם של נמרוד לוי וגבי צ'אצ'אשוילי שאמורים לעזוב את המועדון.

אבו (26, 2.03), יליד בוסטון, הוא מוסלמי אדוק שהיה נחשב לפוטנציאל בתיכונים ובחר לשחק באוניברסיטת צפון קרוליינה סטייט. בעונתו האחרונה במכללות הוא סיים עם 11.8 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו הוא פתח באוסייק הקרואטית, המשיך לעונה בספורטינג ליסבון ועונה נוספת בבליידספור מהליגה הראשונה בטורקיה. את העונה שעברה פתח בצ'נגוואן הקוריאנית, וסיים בווירצבורג הגרמנית במדיה רשם 6.7 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

שחקן הפועל גליל עליון ברייס וושינגטון. ברני ארדוב
יקבל חבר חדש לקו הקדמי. ברייס וושינגטון/ברני ארדוב

גליל עליון צירפה נכון לעכשיו שלושה שחקנים חדשים מלבד אבו - רועי הובר שהצטרף מהפועל אילת ושני שחקנים צעירים: יהל מלמד ממכבי רעננה והראל רינסקי מהפועל רמת גן/גבעתיים. הארבעה מצטרפים לאיתי מושקוביץ שממשיך מהעונה שעברה, שחקן הבית רון כהן שהאריך את חוזהו ולוושינגטון שהאריך את חוזהו במהלך העונה גם כן.

* עוד בליגת העל, הפועל אילת צירפה את הסנטר יהונתן לוי (20, 2.10) ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל חבל מודיעין מהליגה הלאומית. לוי, שבעונה לפני כן שיחק באליצור יבנה, שיחק בנבחרת הנוער של ישראל. אשתקד במדי חבל מודיעין רשם 3.7 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully