וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים לפגוש את אנגליה בגמר המונדיאליטו ולזכות בגביע"

יניב טוכמן, שליחנו לסלובקיה

2.7.2022 / 6:36

נבחרת הנוער התקשתה לקבל את ההפסד בהארכה בגמר היורו. הקפטן מדמון סימן מטרה לשנה הבאה, קנצפולסקי לא עוסק בעתידו וישראלוב מצהיר: "הרבה פה יכולים להשתלב בליגת העל ובאירופה, מקווה שזה יפתח את הדלת לצעירים כמונו"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל - אנגליה 3:1/ספורט1

דקות ארוכות שהו שחקני נבחרת הנוער של ישראל בחדר ההלבשה שלהם באיצטדיון בטרנבה וחלקם התקשו מאוד לקבל את ההפסד לאנגליה. עם זאת, היו רבים אחרים שלקחו את הדקות הטובות שהיו לנבחרת ובעיקר את המחצית הראשונה שהדהימה רבים, שלא היו מודעים לאיכות של השחקנים והצוות המקצועי.

מאמן הנבחרת אופיר חיים ממש לא היה מופתע: "מה שראיתם מהנבחרת שלנו במחצית הראשונה לא הפתיע אותי. זו הנבחרת שלי. ככה אנחנו משחקים רוב הזמן. ברוב המשחקים הכדור אצלנו ואנחנו לוחצים את היריבות. אמרו לי לא להעז לשחק לחץ גבוה מול אנגליה, אבל אני האמנתי בילדים האלה שלי. גם השחקנים וגם אני לא הופתענו מהרמה שהצגנו".

אופיר חיים מאמן נבחרת הנוער של ישראל. רויטרס
לא חשש ליזום נגד אנגליה. חיים/רויטרס

קפטן הנבחרת אילי מדמון הוסיף: "אני רוצה לפגוש את אנגליה בגמר המונדיאל ולזכות בגביע. אני גאה מאוד להיות קפטן הנבחרת הזו ומבחינתי להיות קפטן של סגנית אלופת אירופה לנוער זו חתיכת כותרת שצריך לרשום על הקיר. מה שייחד אותנו זה שכל אחד כאן מאמין בחבר שלו ובטוח ביכולת של החבר שלו. היה לנו ביטחון גדול בעצמנו".

אל ים קנצפולסקי: "אם היו שואלים אותנו מה יהיה בטורניר הזה, אני מניח שרובנו היינו אומרים שנעשה טורניר גדול, אבל מה שעשינו זה וואו. ההפסד בגמר כואב. אני לא עוסק בעתידי ובמה יהיה איתי. אני רוצה רק לשחק ומקווה לקבל דקות משחק משמעותיות בבוגרים בעונה הקרובה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילי מדמון שחקן נבחרת הנוער של ישראל. רויטרס
כבר מחכה למונדיאליטו. מדמון/רויטרס

הבלם אור ישראלוב: "התחושה קשה. הלב שבור למרות שעשינו משהו אדיר. אכזב אותי מאוד, אבל זה הכדורגל. בשריקת הסיום הרגשנו שהיינו טובים. כולם היו באפיסת כוחות אחרי השבועיים האלה. חמישה משחקים ב-15 ימים זה מטורף. אני מקווה שזה יפתח את הדלת לשחקנים צעירים כמונו. נוכיח לכולם שאנחנו מסוגלים להגיע רחוק גם בעתיד. הרבה מפה יכולים להשתלב בליגת העל ובאירופה. במונדיאליטו נעשה מה שאנחנו יכולים כדי להגיע גם כן לשלבים הגבוהים ביותר. נשיג דברים רק בעבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully