וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ליוואי רנדולף חתם בירושלים. שגב יישאר, אריאל יעזוב

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 22:24

דיווחים באירופה על כך שמלך הסלים של ליגת האלופות, שעל המגעים עמו פרסמנו לראשונה, יצטרף לבירה. האופציה על הקפטן לא מומשה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

הפועל ירושלים בדרך להחתמה הראשונה שלה של שחקן אמריקאי בעונה הנוכחית. הפורוורד האמריקאי ליוואי רנדולף, שהיה מלך הסלים בעונה שעברה בליגת האלופות של פיב"א חתם בקבוצה על פי דיווח באירופה. על המגעים עם רנדולף פרסמנו כאן לראשונה השבוע.

רנדולף (29, 1.95) שיחק אשתקד בפילו אוסטנד והעמיד ממוצעים של 18.1 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק. הקבוצה הודחה בטופ 16, אך זכתה באליפות בלגיה ובאליפות הליגה הבלגית-הולנדית, שבה הוכתר לשחקן העונה. בעבר הוא שיחק בין היתר באבלינו וססארי האיטלקיות, בשטרסבורג הצרפתית ובניו זילנד ברייקרס, תחת המאמן הישראלי דן שמיר ועוזרו מודי מאור.

ליוואי רנדולף. ליגת האלופות, אתר רשמי
ירושלים השלימה החתמה גדולה. רנדולף/אתר רשמי, ליגת האלופות

בינתיים הודיעה הערב כצפוי לקפטן הקבוצה אדם אריאל שהיא לא מממשת את האופציה עליו לעונת 2022/23 והוא הפך לשחקן חופשי. בתקופה האחרונה בירושלים העבירו מסר לאריאל כי הם לא מתכוונים לקחת את האופציה עליו, וקבוצות שונות בליגת העל החלו לבחון אפשרות לצרפו, ביניהן הפועל אילת והפועל גליל עליון.

אריאל הוא השחקן הישראלי השני שעוזב את ירושלים מתחילת הקיץ אחרי שגם על ווילי וורקמן האופציה לא מומשה. מי שכן ממשיך הוא הסנטר איתי שגב שהאופציה לצאת מחוזהו לא מומשה, כשבינתיים הצטרף לקבוצה עוז בלייזר לצד נועם דוברת שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה.

אריאל (27, 1.95) בוגר מחלקת של הפועל ירושלים שיחק במשך שלוש עונות בבוגרים לפני שיצא לתקופה קצרה במדי ברמרהאבן הגרמנית וחזר להפועל חולון. בקיץ 2016 עבר למכבי אשדוד, רשם שנתיים טובות במדיה והתקדם למכבי ראשון לציון, איתה הגיע לשני גמרי פלייאוף וזכה בגביע ווינר. בקיץ 2020 שב לירושלים, ובעונה שעברה רשם 6.1 נקודות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully