וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים לא ביצע שינוי בהרכב: "לא חוששים מאנגליה"

מאמן נבחרת הנוער שוחח עם שחקניו בבית המלון ובישר להם כי ימשיכו אותם 11 שניצחו את צרפת בחצי הגמר. ישראלים רבים באצטדיון, ראש הממשלה יאיר לפיד התקשר לאחל בהצלחה בגמר אליפות אירופה עד גיל 19 (20:30, ספורט4). שליחנו יניב טוכמן מעדכן מסלובקיה

LIVE

כמעט הכל כבר מוכן לגמר ההיסטורי של נבחרת הנוער. הערב (החל מ-20:30, ישיר בספורט4) תתמודד נבחרת ישראל עד גיל 19 מול מקבילתה האנגלית בגמר היורו שייערך בסלובקיה, באמונה שלמה שאפשר לרשום את אחת הסנסציות הגדולות ולהפוך לאלופי אירופה.

לאצטדיון בטרנבה, בו יתקיים הערב הגמר, כבר הגיע שליחנו לסלובקיה, יניב טוכמן שסיפר על ההתרגשות המטורפת ועל ישראלים רבים שעושים את דרכם למגרש שמכיל 18 אלף מושבים ואמנם יהיה רחוק מלהתמלא, אבל בו יהיו לא מעט ישראלים שהגיעו במיוחד מהארץ ומכל רחבי אירופה. צפו בדיווח המלא בנגן הווידאו שבתחילת הכתבה.

סגל נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הרגע הגדול של נבחרת הנוער הולך ומתקרב בצעדי ענק/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

19:45: פורסם גם הרכב נבחרת אנגליה

המאמן איאן פוסטר ביצע שלושה שינויים לעומת ה-11 שעלו בחצי הגמר נגד איטליה ולמרכז השדה חזר אלכס סקוט. להזדמנות זכה גם ג'יימי ביינו-גיטנס, הכוכב בן ה-17 של בורוסיה דורטמונד.

הרכב נבחרת אנגליה: מת'יו קוקס, קאלום דויל, רוני אדווארדס, ג'ארל קוונסה, דניאל אויגוקה, קרני צ'וקוומקה, אלכס סקוט, אלפי דווין, ג'יימי ביינו-גיטנס, הארווי וייל, דיין סקרלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

19:30: ראש הממשלה החדש יאיר לפיד באיחולי הצלחה לנבחרת

יאיר לפיד, שרק הלילה החל רשמית את תפקידו כראש ממשלת ישראל, שוחח לפני זמן קצר עם המאמן אופיר חיים: "אתם גאווה עצומה לעם ישראל ולמדינת ישראל. כבר הוכחתם שאתם אלופים, עכשיו לכו תראו את זה לכל העולם. אנחנו אוהבים אתכם. בהצלחה", צייץ רוה"מ.

18:40: אופיר חיים לא יבצע שינוי בהרכב

נבחרת הנוער התכנסה לשיחה אחרונה לפני היציאה באצטדיון ובמהלכה המאמן אופיר חיים שוחח עם השחקניו פעם נוספת וגם בישר להם על ההרכב שיפתח נגד אנגליה. חיים החליט להמשיך עם אותם 11 שניצחו את צרפת 1:2 בחצי הגמר, כך תומר צרפתי יעמוד בין הקורות, עילי פיינגולד ורוי רביבו ימשיכו כמגנים, במרכז ההגנה אור ישראלוב וסתיו למקין ובקישור האחורי אל ים קנצפולסקי ואילי מדמון. בהתקפה ימשיכו לשתף פעולה אוסקר גלוך, תאי עבד, אריאל לוגסי והחלוץ אחמד סלמן.

הרכב נבחרת ישראל: תומר צרפתי, עילי פיינגולד, אור ישראלוב, סתיו למקין, רוי רביבו, אל ים קנצפולסקי, איליי מדמון, אוסקר גלוך, תאי עבד, אריאל לוגסי, אחמד סלמן.

צפו באלון חזן מחזיק אצבעות לנבחרת הנוער

אלון חזן מאחל הצלחה לאופיר חיים ולנבחרת הנוער בגמר אליפות אירופה/ספורט1

17:30: המאמן הלאומי אלון חזן במסר לאופיר חיים ולשחקנים

המאמן הלאומי אלון חזן בירך את אופיר חיים והשחקנים ושלח להם איחולי הצלחה בגמר הערב: "אופיר וכל השחקנים והצוות, היום בערב הרגע הגדול שלכם ושלנו כאוהדים שלכם. אני מאחל לכם את הכי טוב בעולם. בשבילי ובשביל עוד הרבה אנשים במדינה אתם כבר אלופים, אבל בשביל עצמכם תעשו דבר שלא קרה עוד בכדורגל הישראלי מעולם ותהיו אלופי אירופה. אתם ראויים לזה, אני מחזיק אצבעות וגאה בכם. אופיר, אתה יודע מה אתה בשבילי בתוך הלב ואני מאחל לך ולכולם את הכי טוב בעולם. תעלו לכר הדשא, תהנו - ובזה שתהנו תגרמו למדינה שלמה ליהנות בסוף המשחק. המון בהצלחה, אוהב אתכם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully