וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עונה נוספת במכבי תל אביב תשרת את אוסקר גלוך"

בזמן שהוא מתכונן לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, בנבחרת עוסקים גם בשאלת עתידו של השחקן שמבוקש מאוד באירופה. גורם: "החוכמה היא לא לצאת בכל מחיר, אלא לשחק. מכבי תל אביב זה מועדון אירופי והוא יכול להוסיף למשחק שלו הרבה ממדים שישפרו אותו"

אביו של אילי מדמון לפני משחק הנבחרת/אביו של אילי מדמון

הרבה שחקנים בולטים בנבחרת הנוער של ישראל. רוי רביבו, הבן של חיים. אילי מדמון שכבר שיחק בבוגרים של הפועל באר שבע בגיל 17. סתיו למקין ואור ישראלוב, צמד בלמים מהפועל תל אביב. יש את תאי עבד שכבר משחק בהולנד ודור תורג'מן שמסומן כדבר הבא של מכבי תל אביב.

אבל אין ספק שמעל כולם נמצא אוסקר גלוך. בנבחרת ישראל כאן לא אוהבים שהתקשורת חוגגת על שחקן בודד וכל הזמן מדגישים את הביחד ואת המאמץ הקבוצתי, אבל לכולם ברור שלא בכל שנתון גדל יהלום כמו הנער מרחובות, שאביו רשם אותו אפילו לאמנויות לחימה כשהיה ילד על מנת להקנות לו עוד אלמנטים שישרתו אותו על מגרש הכדורגל כשיהיה גדול.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יישאר עוד עונה בצהוב? אוסקר גלוך/אריאל שלום

בניגוד לדעות שנשמעו בעבר ונשמעות גם היום, לפיהן כבר בגיל 18 חייבים השחקנים בארץ לעזוב ולטוס לשחק בכל מחיר בחו"ל, יש גם כאן בסלובקיה אנשים שחושבים אחרת ובטוחים שעונה נוספת במכבי תל אביב במתכונת בה הוא שיחק בפלייאוף העונה שחלפה, תעשה מצוין להתפתחות של גלוך. "עונת משחקים נוספת במכבי תל אביב תעשה טוב לאוסקר", אומרים גורמים בנבחרת. "החוכמה היא לא לצאת בכל מחיר, אלא לשחק. עוד שנת משחקים כמו שהיתה לאוסקר בפלייאוף, תשרת את ההתפתחות שלו".

"מכבי תל אביב זה מועדון אירופי לכל דבר שמתנהל ומאומן ברמות הכי גבוהות ואם אוסקר ישחק, הוא יוסיף לעצמו בעונה הקרובה עוד הרבה ממדים שיהפכו אותו לשחקן בוגרים יותר טוב. בגיל הזה הכי חשוב לשחק ובמכבי בטוח יתנו לו לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully