וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה מבורכת: אוהדי מכבי נתניה מגייסים כסף לטובת מנויים לילדים מעוטי יכולת

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 11:47

האוהדים מקווים לגייס סכום של 62,500 ש"ח על מנת לרכוש 125 מנויים במחיר של 500 שקל. בקבוצה ממתינים לדניאל דידאבי, בוריס אנו עשוי לעזוב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

במכבי נתניה מסכמים בהצלחה שבוע ראשון של אימונים לקראת העונה הקרובה. בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון גדולה מכך שההכנות החלו בסגל מלא וכל מי שסומן ברשימת הרכש, אכן חתם בסופו של דבר בקבוצה. כפי שכבר פורסם, בנתניה עושים מאמצים לצרף את הקשר הגרמני, דניאל דידאבי, שחקנה של שטוטגרט הגרמנית, שהפך חופשי ועשוי להצטרף בשל קשריו עם המנהל המקצועי אלמוג כהן.

במקרה שדידאבי אכן יגיע בסופו של דבר, תצטרך נתניה לשחרר את אחד הזרים שלה ומי שעשוי להימכר במקרה כזה, הוא הקשר בוריס אינו, שמבוקש במספר קבוצות באירופה. הקבוצה תמריא ביום שני הקרוב למחנה אימון בן 10 ימים בעיר טלקי הסמוכה לבודפשט שבהונגריה. נתניה צפויה לקיים שני משחקי אימון במחנה, שיהוו את ההכנה הסופית לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה, בעוד שבועיים, נגד מכבי תל אביב ושבוע מאוחר יותר, ב-21.7, נגד בשקשהיר איסטנבול הטורקית, במסגרת סיבוב המוקדמות של הקונפרנס ליג.

דניאל דידאבי שחקן שטוטגרט. GettyImages
בנתניה ממשיכים לחכות לו. דידאבי/GettyImages

לצד ההכנות המקצועיות, עוסקים בנתניה גם בקמפיין שיווק המנויים ובמועדון מספרים על מכירה ערה מאוד, כנראה בהמשך לרכש שהגיע והעובדה שלא שוחררו שחקני מפתח עד כה. לצד המכירות לקהל הרחב, פתחו שניים מאוהדי הקבוצה, אור כצנשטיין ומאיר בנישו גם העונה בגיוס המונים, ברשתות החברתיות, תחת הכותרת "בוא ילד יש משחק".

במסגרת גיוס הכספים, שהפך למסורת בשנים האחרונות, האוהדים אוספים תרומות על מנת לממן רכישת מנויים שנתיים לילדים אוהדי הקבוצה, שמגיעים ממשפחות מעוטות יכולת ואין ביכולתם לרכוש כרטיס או מנוי. הפרויקט המרגש שנערך בשיתוף עם הנהלת המועדון, החל בעונת 2017, והיעד שהציבו לעצמם האוהדים, הוא סכום של 62,500 ₪, על מנת לרכוש 125 מנויים, במחיר מוזל של 500 ₪ כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully