וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: לידס הסכימה להצעת ברצלונה על ראפיניה

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 22:38

הברזילאי כבר סיכם את תנאיו בצ'לסי, אבל הקטאלונים בהצעה מפתיעה ברגע האחרון עשו צעד משמעותי לקראת צירופו. רישרליסון נרכש על ידי טוטנהאם, טיירל מלאסיה מצטרף למנצ'סטר יונייטד ואקס מכבי חיפה חתם בצרפת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6/ספורט1

העברות

* ניוקאסל עם החתמה רצינית ראשונה. המגפייז הציגו את הבלם ההולנדי סוון בוטמן, שנרכש מליל תמורת 37 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* מיקאל אלפונס מצא קבוצה חדשה: המגן ששיחק במכבי חיפה בעונה החולפת, אך עזב אחרי שלא הרשים, חתם באז'אקסיו מהליגה הצרפתית השנייה.

* טוטנהאם הודיעה על רכישתו של רישרליסון מאברטון בעסקה ששוויה 60 מיליון ליש"ט. הברזילאי חתם בתרנגולים לחמש שנים.

* קורנטין טוליסו חוזר הביתה. הקשר הצרפתי שנמכר ב-2017 לבאיירן מינכן וסיים חוזה, חתם על חוזה לחמש שנים בליון.

* פריז סן ז'רמן מאיצה הילוך לקראת העונה. היא עדיין לא הודיעה על פרידה ממאוריסיו פוצ'טינו ועל החלפתו בכריסטוף גאלטייה, אבל היא כן הכריזה על רכישת הפורטוגלי ויטיניה. הקשר בן ה-20 נרכש מפורטו תמורת 40 מיליון יורו וחתם עד 2027.

* מוחמד סלאח חתם על הארכת חוזה בליברפול עד 2025. לחצו כאן לידיעה המלאה

שמועות

* בתקשורת הספרדית מדווחים: אחרי העזיבה של לאונרדו, המדיניות המקצועית בפריז סן ז'רמן השתנתנה ובמועדון חושבים למכור הקיץ גם את ליאו מסי וגם את ניימאר במטרה לשנות פאזה ו"להפוך את הקבוצה ליותר תחרותית ועם פחות כוכבים". כזכור, קיליאן אמבפה האריך חוזה במועדון אחרי לחצים אדירים מצד הבעלים הקטארים ואפילו נשיא צרפת. למסי יש עוד עונה אחת בחוזהו, גם ניימאר מחזיק בחוזה עתק.

* טיירל מלאסיה מצטרף למנצ'סטר יונייטד ואמור להיות החיזוק הראשון של אריק טן האח. המגן השמאלי בן ה-22 יירכש מפיינורד תמורת 15 מיליון יורו. ליון הייתה קרובה לצרפו, אך המגן בחר בשדים האדומים.

* עסקת מנור סולומון לפולהאם שוב נתקעה ובצרפת פורסם שניס עושה ככל שביכולתה כדי לצרפו, אבל מי שכן נסגרה העברתו לקוטג'רס הוא ז'ואאו פאליניה שהלונדונים ישלמו עבורו 22 מיליון יורו לספורטינג ליסבון.

* אחרי ויטיניה שחתם הלילה בפריז סן ז'רמן, אלופת צרפת מקווה בסוף השבוע להכריז על פורטוגלי נוסף וזהו רנאטו סאנצ'ס, קשר ליל שעל פי הדיווחים כבר הגיע לפריז כדי להשלים את מעברו. גם מילאן מקווה לשים עליו את ידה, אבל כנראה שאלופת איטליה לא תצליח.

* האם ארתורו וידאל ישוב לדרום אמריקה? הקשר לא בתכניות של אינטר ומי שפנתה בניסיון לצרפו היא בוקה ג'וניורס הארגנטינאית. בוקה למעשה הציעה לווידאל חוזה לעונה וחצי, עד דצמבר 2023, עם אופציה להאריך בעונה וחצי נוספות. אינטר לא תקשה על שחרורו כשבחוזהו נותרה שנה אחת.

* באיטליה מדווחים ללא הרף על המגעים בין פאולו מאלדיני למילאן ומפרסמים שכמעט ברגע האחרון הגיעו הצדדים לסיכום, כך שכוכב העבר והמנהל המקצועי כיום יחתום על חוזה חדש. בנוסף צפויה גם הודעה על החתמת החלוץ דיבוק אוריגי, שמגיע בהעברה חופשית מליברפול, ובקרוב יואצו השיחות עם צ'לסי לצירוף חכים זייש.

* ברצלונה הגישה ללידס יונייטד הצעה רשמית על ראפיניה בגובה 60 מיליון יורו, כמו שהציעה צ'לסי, כך לפי העיתונאי ג'רארד רומרו שטוען כי הברזילאי צפוי לעבור לברצלונה. הקטאלונים כבר הגישו ללידס הצעה שנדחתה עבור ראפיניה, אלא שכעת זוהי פריצת דרך שאמורה להוביל לכך שקשר נבחרת ברזיל ולידס יעבור לספרד על אף שקבוצתו כבר הגיעה לסיכום מלא עם צ'לסי על העברתו.

* ברצלונה מקווה להשתחרר ממספר שחקנים בתקופה הקרובה. שניים מהם הם ריקי פוץ' שמנהל מו"מ עם בנפיקה והבלם סמואל אומטיטי שעשוי לעבור בהשאלה לראן הצרפתית.

* ה-1 ביולי הגיע והמשמעות היא ששחקנים רבים ברחבי העולם הפכו לחופשיים, ביניהם גם עוסמאן דמבלה שעדיין ממתין לברצלונה, אבל לא מצליח להגיע איתה להסכמות גם אחרי מו"מ שנמשך למעלה משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully