וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "יאניס ספרופולוס בשיחות עם הכוכב האדום בלגרד"

בעקבות מעברו של דיאן ראדוניץ' לפנאתנייקוס, אקס מכבי תל אביב עשוי לאייש את משרת האימון האחרונה ביורוליג שנותרה פנויה

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הכוכב האדום בלגרד איבדה הבוקר (חמישי) את מאמנה דיאן ראדוניץ', שחתם לשנתיים בפנאתינייקוס, אך נדמה כי היא עשויה למנות במקומו שם מוכר במיוחד - יאניס ספרופולוס. על פי דיווח ביוון, הקבוצה הסרבית נמצאת בשיחות עם היווני, שאימן במשך שלוש שנים את מכבי תל אביב ופוטר ממנה בפברואר האחרון. מחזיקת הליגה האדריאטית הינה הקבוצה היחידה ביורוליג שנותרה ללא מאמן. העיתונאי היווני יאניס פאלאס הוסיף כי ספרופולוס נחשב למועמד המועדף מבחינת הסרבים.

בעונה החולפת, הכוכב האדום בלגרד לא הצליחה להעפיל לשלב הפלייאוף ביורוליג, אך הבטיחה את מקומה במפעל גם בשנה הבאה אחרי שניצחה 2:3 את פרטיזן בלגרד בסדרת הגמר של הליגה האדריאטית.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
חוזר ליורוליג? ספרופולוס/לילך וייס רוזנברג

אם וכאשר המהלך אכן ייצא לפועל, הכוכב האדום תהיה התחנה השלישית של ספרופולוס ביורוליג. כזכור, היווני מונה למאמנה של אולימפיאקוס בשנת 2014 ואימן אותה במשך ארבע עונות. במהלך הקדנציה אצל הקבוצה מפיראוס הוא הוביל אותה לשני גמרי יורוליג, ב-2015 ו-2017, אך נחל הפסדים לריאל מדריד ולפנרבחצ'ה בהתאמה. בנובמבר 2018 החליף ספרופולוס את נבן ספאחיה במכבי תל אביב, ובשלוש שנים ביד אליהו הצעיד אותה לשלוש אליפויות ולזכייה אחת בגביע המדינה. הוא פוטר בתפקידו בפברואר 2022, יממה לאחר ההפסד להפועל תל אביב בחצי גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully