וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט ביקש לעזוב את ברוקלין. היעדים המועדפים: מיאמי ופיניקס

דרמה ב-NBA: דווקא אחרי שאירווינג מימש את האופציה בחוזהו, חברו הודיע למועדון על רצונו להיפרד. גם הגארד יעזוב בעקבותיו?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

שוק השחקנים החופשיים עומד להיפתח רק הלילה (בין חמישי לשישי), אך את החדשות הדרמטיות והחשובות ביותר הגיעו מארצות הברית עוד קודם לכן. במספר כלי תקשורת בארצות הברית דווח כי קווין דוראנט, אחד הכוכבים הגדולים ב-NBA ב-15 השנים האחרונות, ביקש מברוקלין נטס לעזוב ולעבור בטרייד. את הבקשה, כך על פי דיווח של אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, הוא הציב ישירות בפני הבעלים של המועדון - ג'ו טסאי.

דוראנט יהפוך כעת לאחד הנכסים היקרים בהיסטוריה בשוק הטריידים, בטח לאור העובדה כי נותרו עוד לא פחות מארבע שנים בחוזהו. על פי דיווח שלווג'נראוסקי, הנטס מצפים לקבל עבור דוראנט "תמורה היסטורית" בכל הנוגע לשחקנים ובחירות דראפט.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Al Bello, GettyImages
ביקש לעזוב את הנטס. דוראנט/GettyImages, Al Bello

שתי הקבוצות אליהן דוראנט מעדיף להגיע, כך טוען ווג'נראוסקי, הן מיאמי ופיניקס, אך הנטס מתכננים להעבירו לקבוצה שתגיש את ההצעה הטובה ביותר מבחינתה. בהתחשב בארבע השנים שנותרו בחוזהו, יש לא מעט קבוצות שמוכנות לעשות ויתורים גדולים כדי להנחית את הפורוורד האגדי.

ומה בנוגע לקיירי אירווינג? כזכור, בשבועות האחרונים המשא ומתן בין הצדדים היה תקוע לאור סירוב הקבוצה להעניק לגארד חוזה ארוך טווח. אירווינג בחר לממש את האופציה שלו לעונה הבאה, בסך 36.5 מיליון דולר, אך מאז שקיבל את ההחלטה הזו, במועדון הבינו כי דוראנט עומד לבקש לעזוב. בינתיים, בעסקה נפרדת, הנטס השלימו טרייד עם יוטה במסגרתו הם קיבלו את הפורוורד רויס אוניל ושלחו לג'אז בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2023.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיילס ברידג'ס, שארלוט הורנטס. Grant Halverson, GettyImages
הסתבך. מיילס ברידג'ס/GettyImages, Grant Halverson

מי שגם כן תפס את הכותרות לקראת פתיחת השוק הוא אחד מהשחקנים החופשיים המבוקשים של הקייץ - מיילס ברידג'ס. הפורוורד של שארלוט,שהוזכר כאחד שעשוי להרוויח בחוזהו הבא למעלה מ-20 מיליון דולר לעונה, נעצר בלוס אנג'לס בגין אלימות כלפי אישה ושוחרר לאחר ששילם 130,000 אלף דולר בתור ערבות. ההורנטס, שכלל לא בטוח שישאירו את השחקן לאור הביקוש שלו, הוציאו הודעה כי הם ב"תהליך של איסוף מידע נוסף ולא מתכוונים להגיב מעבר לכך". יש לציין כי ברידג'ס הינו שחקן חופשי מוגבל, והמשמעות היא ששארלוט תוכל להשוות כל הצעה שהשחקן יסכים לה מקבוצה אחרת על מנת להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully