וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל הצהיר: "חוזר לתכניתי המקורית לזוז הצידה"

30.6.2022 / 14:58

הבעלים של מכבי נתניה בירך על ההכנות שמתקדמות היטב והבהיר שיתרכז "בבניית דור ההמשך שמחלקו אנחנו נהנים בקבוצה הבוגרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

הבעלים של מכבי נתניה, אייל סגל, פרסם היום (חמישי) פוסט ובו סיפר על הנעשה במועדון בתקופה האחרונה. היהלומים בנו סגל חזק מאוד ואחרי עונה מוצלחת שהסתיימה עם מקום רביעי וכרטיס לאירופה, הם שואפים אפילו גבוה יותר.

סגל כתב: "אוהדות ואוהדים יקרים - חודש יוני מאחורינו ואיתו, עיקר ההכנות לקראת עונת 22/23, בחודשים האחרונים התרכזנו בשמירה על הקיים ובביצוע התאמות וריענונים בחלק מהעמדות - מתוך תקווה לשדרג את עוצמתנו במגרש. למרות שהשלב המרכזי תם, עדיין לא השלמנו את המלאכה ונהיה קשובים כתמיד לכל דרישה שתעלה מהצוות המקצועי.

"קריאתו של בני לם במהלך העונה לקיר ובהמשך לקשת צהובה, נענתה על ידי אלפי צופים שחזרו למגרשים ובנוסף לקהל צעיר חדש ומרגש שהחל לפקוד את אצטדיון היהלום. קצב מכירת המנויים מצביע על המשך הגידול וכל המרבה משובח".

אייל סגל, בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
מכבי נתניה בכיוון הנכון. סגל/ברני ארדוב

סגל המשיך: "בפברואר 2020 הודעתי על כוונה לזוז הצידה ולאפשר לאחרים להוביל את המועדון. אך כמו שאמרו לפני, 'האדם מתכנן ואלוהים צוחק', מגפת הקורונה טרפה את הקלפים. היום אחרי תקופה מאתגרת שבסיומה מונה טל שגב למנכ"ל במקום ניב גולדשטיין ואלמוג כהן התייצב בראש הצד המקצועי כ'ספורט דירקטור', אני יכול לחזור לתוכנית המקורית:

1. לזוז הצידה ולהתרכז בבניית דור ההמשך שמחלקו אנחנו נהנים כבר כעת בקבוצה הבוגרת, מתוך תקווה לעתיד שמתבסס על תוצרת מקומית.

2. להיות חלק מהפורום המוביל במנהלת הליגה לכדורגל, תוך כוונה להשפעה.

"הכל, מבלי לוותר על התמיכה הכלכלית במסגרת תקציב המועדון, על מנת שימשיך בדרכו למרכז הבמה. לשם כך, אני ממנה את גיל לב כנציגי בדירקטוריון המועדון, דירקטוריון שיקבל בשבועות הקרובים חיזוק נוסף בדמות 2 נציגים, שיבחרו על ידי בעלי המנויים 22/23 ויצטרפו לשאר החברים, שכולם אוהדי נתניה משחר נעוריהם.

"אני משוכנע שגיל שבעברו שימש כנציגו של דניאל יאמר ובהמשך היה שותף לניהול המועדון בתקופות לא פשוטות ובהצלחה, יסייע לדירקטוריון, לטל ולאלמוג, בניהול המועדון והצעדתו למחוזות שכולנו מייחלים להם. בהצלחה לטל וגיל, בהצלחה לאלמוג, בני והצוות ובהצלחה לכולנו בפרוץ העונה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully