וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה השחקן הכי מכוער שאימנתי, ואימנתי בגאורגיה"

הראל שלום חידש חוזה בהפועל ירושלים, והתפנה לצייץ סיפור קורע על זיו אריה: "שם התאהבתי בו רשמית". גם תומר אלטמן חתם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6/ספורט1

הפועל ירושלים החתימה היום (חמישי) את המגן השמאלי הראל שלום על חוזה חדש, שמשאיר אותו במדים האדומים-שחורים לעונה שישית בבוגרים. לאחר החתימה, שלום הרשה לעצמו לשתף בטוויטר בסיפור משעשע במיוחד על מאמן הקבוצה זיו אריה: "מתי התאהבתי בזיו אריה רשמית? לפני משחק חשוב בלאומית נכנסים לחדר הלבשה, כולם שקט, פתאום זיו אומר לי 'הראל שומע? אתה השחקן הכי מכוער שאימנתי. ואימנתי בגיאורגיה'", צייץ השחקן וקרע את העוקבים מצחוק.

המגן, שנמצא במועדון מאז 2014, סייע להפועל ירושלים להעפיל לליגת העל ובעונה האחרונה ערך 18 הופעות. בסך הכל, שלום רשם עד היום 133 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה מהבירה, בהן כבש 10 שערים ובישל שבעה נוספים.

לאתר הרשמי של הפועל ירושלים מסר הראל שלום לאחר החתימה: "הבוקר חתמתי על חוזה חדש, ואני פותח את העונה התשיעית שלי במועדון. קשה להאמין, אבל בגיל 24 אני השחקן הכי ותיק כאן. החיבור שלי למקום, להוויה של הקבוצה שלנו, לקהל - זה בדם. אני מאחל לעצמי עונה בריאה ורציפה על הדשא, ולכולנו שנעשה עוד קפיצה למעלה בדרך המרגשת שלנו. אוהב אתכם ואתכן. יאללה הפועל!".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תומר אלטמן מוצג כשחקן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
גם הוא חתם בהפועל ירושלים. תומר אלטמן/אתר רשמי, הפועל ירושלים

מלבד הראל שלום, גם תומר אלטמן חתם הבוקר על חוזה בקבוצה לעונה הקרובה. הקשר בן ה-24 גדל במכבי תל אביב, שם גם ערך את הבכורה בבוגרים, שיחק עונה וחצי בהשאלה בבית"ר תל אביב/בת ים תחת זיו אריה, שנה וחצי נוספות בהפועל חיפה, ובעונה שעברה ברודה ההולנדית.

אחרי אימון הבכורה אמר אלטמן: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול וחם כמו הפועל ירושלים, שמהרגע הראשון נותן לי הרגשה של בית. אתן הכל כדי שאני והקבוצה נממש את הפוטנציאל בדרך לעונה מוצלחת ומהנה לקהל האדום. יאללה הפועל!".

בנוסף, שוער קבוצת הנוער של מכבי חיפה בעונה החולפת, עומר קבילו, סיכם לעונה עם אופציה להארכת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully