וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תורו לענות: הימים הקריטיים של גל מקל בנבחרת ישראל

30.6.2022 / 14:00

כשהוא ללא חוזה, עם שני משחקים בלבד בחצי שנה והגדולות חושבות ש"זה סיכון משמעותי לקחת אותו", קפטן נבחרת ישראל מתייצב לחלון קריטי וכבר הערב (21:30) נגד פולין ינסה להוכיח למבקרים - ולעצמו - שהוא עדיין שייך לרמות הגבוהות

גל מקל קולע מהחצי במשחק של אנדורה נגד לבלואה/ספורט1

אם הדברים יסתדרו כמו שצריך, קפטן נבחרת ישראל גל מקל יעלה הערב (חמישי, 21:30) על הפרקט באולם בלובלין שבפולין למשחקו השלישי הרשמי בשנת 2022, ביום האחרון של מחצית השנה הראשונה. בשבוע שעבר הרכז שיחק נגד נבחרת העתודה והיה רחוק משיאו, אבל החל לנער חלודה שהצטברה מאז חודש דצמבר.

קורונה, פציעות שרירים, שבר באגודל וסכסוך שהוביל אותו להיפרד מקבוצתו הספרדית אנדורה, הותירו את מקל עם שני משחקים בששת החודשים האחרונים, ששניהם התקיימו בפברואר: 15 דקות עם 8 נקודות ו-3 ריבאונדים בהפסד החוץ לאוברדוירו, ו-26 דקות עם 4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בהפסד הביתי לגרמניה במדי נבחרת ישראל. הערב הוא יקווה לנצח לראשונה מאז ה-14 בדצמבר 2021, להראות למי שבוחן אותו מקרוב שלמרות הכל הוא עדיין מסוגל לשחק ולהיראות טוב ברמות הגבוהות, ולהוכיח שגם הפציעות מאחוריו.

גל מקל, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
צבר לא מעט חלודה. מקל/ברני ארדוב

תקציר הפרקים הקודמים: מקל שב מפציעה בשריר באמצע חודש פברואר במדי אנדורה, שיחק משחק אחד והתייצב לנבחרת ישראל בכפוף לדרישת הקבוצה שישחק רק במשחק הראשון נגד גרמניה וישוב. אחרי שהיו אי הסכמות בין הצדדים, ומקל נפצע ושבר את האגודל בידו, המתיחות עברה ליחסים עכורים מאוד, שהובילו בסופו של דבר לעזיבתו. באפריל הוא חזר לארץ, סיפר על המתרחש בריאיון מיוחד לוואלה! ספורט וחשב על חזרה למשחק. בסביבתו סיפרו כי הוא שואף להגיע להפועל תל אביב, האדומים מצדם לא התלהבו מהרעיון, ומקל נשאר בחוץ.

עם החזרה לאימוני הנבחרת לפני למעלה משבועיים, מקל עדיין היה נראה חלוד. "ראו שהוא לא שיחק תקופה ארוכה", סיפר אחד מאנשי הנבחרת לפני המשחק נגד נבחרת העתודה בשבוע שעבר. העובדה שהוא קפטן הנבחרת העניקה לו הרבה נקודות אצל אנשי האיגוד והצוות המקצועי, והעבירה את ההחלטה למאמן הלאומי גיא גודס, שהעדיף בסופו של יום לקחת אותו על חשבון יפתח זיו לסגל, כשדי ברור שמעמדם של ארבעה גארדים טוב משלו נכון לסגל הנוכחי - תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו, ים מדר ובר טימור.

החלון הנוכחי משמעותי עבור מקל גם כדי להראות את עצמו לקבוצות שמחפשות חיזוק, וגם כדי להוכיח לעצמו שהוא אכן התגבר על הפציעות ומסוגל להיראות טוב ברמה הזאת. העובדה שהמשחקים הרשמיים הבאים שלו יהיו לפני היורובאסקט הם קריטיים, שכן מקל רוצה להוביל את נבחרת ישראל באליפות אירופה כקפטן, וכל פציעה או הופעה לא מרשימה עשויה להרחיק אותו מהחלום הזה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גיא גודס, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
הקפטן רוצה להראות לגודס שמקומו בסגל ליורובאסקט/ברני ארדוב

במקביל לחלומות הנבחרת, הרכז בן ה-34 לא חושב על פרישה, לפחות לא בנקודת הזמן הזאת, ורוצה מאוד לשחק בקבוצה ישראלית טובה. הבכירות בכדורסל הישראלי - מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל חולון והפועל תל אביב - לא הביעו עניין במקל, כל אחת מסיבותיה. כעת נראה ששתי הקבוצות בעלות הסיכוי האמיתי לצרף אותו הן בני הרצליה והפועל חיפה.

"מסתכלים על גל מקל ורואים שחקן שמרבה להיפצע, לא הוביל קבוצה כשחקן מוביל כבר מספר משמעותי של שנים, ונמצא בשלב האחרון של הקריירה שלו", מספר לוואלה! ספורט גורם באחת הקבוצות הבכירות, "כשאתה הולך ובונה קבוצה, ורוצה לצרף ישראלי בכיר למפעל אירופי, זה סיכון משמעותי לקחת אותו. גל בחור חכם, והוא יודע שזאת הסיטואציה. כולם יודעים איזה יכולות יש לו, אבל הסיכון פה גובר על הסיכוי".

בעבר הצליח מקל לענות כמה פעמים על הפרקט למי שהצליח לפקפק בו. הערב בפולין תהיה לו הזדמנות נוספת לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully