וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לוי האריך את חוזהו במכבי חיפה: "מאושר מהמעמד"

הקשר בן ה-22 חתם לשלוש שנים נוספות: "מתרגש להישאר ירוק". האלופה הציגה תלבושת חדשה, "ססגונית כרוח המועדון והאווירה המופלאה במשחקים"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

אוהדי מכבי חיפה בוודאי ממתינים להודעות הרשמיות על צירוף השחקנים הזרים פייר קורנו ופרנצדי פיירו, אבל בינתיים מי שחתם על חוזה במועדון הוא מאור לוי. הקשר בן ה-22 יישאר לפחות שלוש שנים נוספות בירוק, לאחר שהיום (חמישי) חתם על חוזה חדש ולאחר מכן אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר מהמעמד ומתרגש להישאר ירוק".

בעונה האחרונה רשם לוי 28 הופעות בכל המסגרות במכבי חיפה ובמהלכן כבש ארבעה שערים ובישל שער אחד. בשנה האחרונה הוא גם ביסס את מעמדו כאחד משחקני המפתח בנבחרת הצעירה של ישראל.

מאור לוי, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
נשאר ירוק. מאור לוי/אתר רשמי, מכבי חיפה

מוקדם יותר היום השיקה מכבי חיפה את מדי הבית החדשים, שיהיו מדי המשחק הרשמיים לעונת המשחקים הקרובה ונבחרו על ידי המועדון ו'נייקי'. "הרעיון המנחה היה להציג תלבושת ססגונית כרוח המועדון והאוירה המופלאה במשחקיה", הוסבר באתר הרשמי של המועדון.

המדים משלבים חדשנות טכנולוגית והתאמה מושלמת לגוף, לצד עיצוב מוקפד ואיכותי, ובתהליך ייצור השומר על הסביבה. טכנולוגית NIKE DRI-FIT, לנידוף זיעה מהיר מהגוף, מאפשרת לשחקנים להגיע לביצועים הטובים ביותר, כשהם נותרים מאווררים, יבשים ובתחושת נוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בחולצת הבית של הקבוצה שולב השנה אלמנט חדשני ולא שגרתי, כשהירוק והלבן מעורבבים, אינם סימטריים ובעיצוב שונה מבעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully