וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעומר גולדשטיין נשבר הלב, אבל סילבן אדאמס מתעקש: ישראל על המפה

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 10:11

הרוכב הישראלי ייאלץ להפסיד את הטור דה פראנס בגלל חשש לקורונה, הבעלים מזדהה עם כאבו אבל מתרגש: בכל מקום פה מדברים עלינו

סילבן אדאמס לקראת הטור דה פראנס 2022/פז חסדאי

בזמן שהקבוצה הישראלית "ישראל פרמייר טק" מתכוננת לפתיחת הטור דה פראנס מחר (שישי) בקופנהאגן, ראשיה עדיין מתמודדים עם הדרמה סביב עומר גולדשטיין, שייאלץ להפסיד את התחרות היוקרתית מאחר שנחשף לחולה קורונה.

המרוץ מתקיים תחת החשש הגדול מהדבקה המונית, עם חוקים נוקשים, קבוצות בבועות ולחץ מנזקים כספיים להפקת הענק. מבחינת "פרמייר טק". גולדשטיין לא רק היה הנציג הישראלי הבכיר, אלא גם נחשב לרוכב איכותי, שהגיע בכושר טוב לתחרות שאליה התכונן שנה שלמה באימונים מפרכים. כך שמדובר בבשורה קשה מאוד עבורו, וגם עבור הקבוצה, שבמקרה שלו נאלצה לנקוט באקסטרה זהירות.

סילבן אדאמס, בעלי הקבוצה, התייחס להחלטה: "לא יכולנו לקחת את הסיכון, שהוא יתחרה ואולי ידביק את האחרים בקבוצה. קיבלנו החלטה קשה. הלב שלו שבור. הוא אמר לי, 'כל החיים חיכיתי לזה'. זה כואב, אבל החלטנו שהוא יתחרה בוואלטה דה אספניה. לא יכולנו לקחת את הסיכון". גולדשטיין ניסה לשכנע את ראשי הקבוצה להשאיר אותו, לאור העובדה שטרם נמצא חיובי באופן רשמי.

"אני מעריך שבבדיקה הוא לא ייצא חיובי", הודה אדאמס, והמחיש את המצב הבעייתי של הקבוצה וההחלטה הקשה, "אלה חדשות מסעירות מבחינתנו, מה לעשות. הקורונה זה עדיין אישיו מהותי בספורט. אנחנו מנסים להמעיט סיכונים". כידוע, גיא ניב עשוי להיות זה שיצטרף לקבוצה במקומו.

בעלי קבוצת הרכיבה ישראל סטארפ אפ ניישן, סילבן אדמס. דני מרון
"לא יכולנו לקחת סיכון, קיבלנו החלטה קשה". אדאמס/דני מרון

אגב, דריל לימפי בניגוד לגולדשטיין נמצא חיובי, ואותו הקבוצה עדיין לא פסלה רשמית. "נבדוק אותו פעמיים ביום, אם יימצא שלילי נחזיר אותו ביום שישי", אמר אדאמס, "הוא רוכב נהדר, מישהו שמנהיג את הקבוצה, ואם הוא לא יהיה יחסר לנו מאוד".

אדאמס עדיין מאמין בסיכויי הקבוצה, למרות השנה הלא ממש מוצלחת שלו ושל רוכביה. "העמדנו סגל ממש טוב לטור. מעולם לא זכינו בקטע בטור, אנחנו קבוצה צעירה וחדשה, יהיה גדול עבורנו לזכות בקטע אחד, זה רק הטור השלישי שלנו. השתפרנו מאוד לאחרונה, ואני מאוד אוהב את הסגל שלנו, גם כריס פרום השתפר מאוד לאחרונה. נקווה לזכות בקטע, או להיכנס לטופ-10 בקטע, זה ייחשב עבורנו להצלחה".

אבל מבחינת אדאמס, התחרות היא חלק מסיפור גדול יותר. "כולם מכירים אותנו פה, למרות שאנחנו קבוצה צעירה", הוא טוען, "ויותר חשוב: כולם פה מכנים אותנו 'ישראל'. הם לא קוראים לנו כמו שבישראל קוראים לנו, 'פרמייר טק', הם קוראים לנו 'ישראל'. וכשאנחנו בשידור, וזה כמובן הדבר שחשוב לי יותר מהכל, בכל פעם שאנחנו עושים משהו טוב, זאת תמיד ישראל. אנחנו שומעים את המילה ישראל 200 פעם בשידור. וכשהקבוצות הוצגו היום על הבמה, רק שתי קבוצות קיבלו תשואות חמות יותר. אנחנו שגרירים של המדינה, וזה החלק שבו אני הכי גאה. ולכן צריך לנצח, כדי שנקבל יותר תשומת לב. אני קורא לקהל בישראל לצפות בתחרות. הם רוח הגב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully