וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאירה לצרפתיות אבק: מכבי חיפה מגדילה את כוחה בשוק האירופי

אוקזר הייתה מעוניינת בקורנו, פיירו היה על הכוונת של סנט אטיין הגדולה, אבל בשני המקרים האלופה הישראלית ניצחה במירוץ

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6/ספורט1

ההחתמות הצפויות של פייר קורנו ופרנצדי פיירו במכבי חיפה, ביססו את הירוקים ככוח משמעותי. לפי דיווחים בצרפת, המגן השמאלי והחלוץ היו מבוקשים בקבוצות בעלות שם בצרפת, אבל בסופו של דבר בחרו במכבי חיפה - מה שמוכיח שהאלופה הישראלית מסוגלת להתחרות גם במועדונים גדולים יותר.

קורנו שחווה עונה מצוינת עם ריאל אוביידו, סומן על ידי אוקזר שחזרה לפני כמה שבועות לליגה הבכירה בצרפת אחרי 10 שנים. בקבוצה מחבל בורגון רוצים לצרף מגן שמאלי שיתחרה על חולצת ההרכב עם קנטן ברנאר הוותיק ולפי הדיווחים, קורנו היה המועמד המוביל. אלא שכעת אוקזר תצטרך לחפש שחקן אחר.

פיירו כידוע היה על הכוונת של סנט אטיין ואכן בחר בחולצה הירוקה, אבל זו של מכבי חיפה ולא של האימפריה הצרפתית. ההיסטוריה המפוארת של סנט אטיין מספרת על מישל פלאטיני, 10 אליפויות וגמר אליפות אירופה ב-1976, אבל בעונה שעברה הקבוצה ירדה ליגה ואי לכך התקציב הצטמצם. פיירו התלבט ושוכנע לבסוף להגיע לישראל אחרי שמכבי חיפה הגדילה את ההצעה לסכום שסנט אטיין לא הייתה יכולה להתחרות בו.

פרנזי פיירו במדי נבחרת האיטי. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
הצעה שסנט אטיין לא הייתה יכולה להתחרות בה. פיירו/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

קורנו ופיירו עדיין לא חתמו במכבי חיפה, אבל כל פרטי העסקאות סוכמו והם אמורים להצטרף לירוקים באופן רשמי ביומיים הקרובים. בגנגאן אישרו שפיירו לא ימשיך במועדון והיום אמר המאמן לקראת משחק ההכנה הראשון של הקבוצה: "אנחנו רוצים להודות לגומיס ולפיירו ומאחלים להם המון בהצלחה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully