וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובר לטריי יאנג: דז'ונטה מארי עבר מסן אנטוניו לאטלנטה

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 6:51

שני אולסטארים בקו האחורי: ההוקס צירפו את הכוכב הגדול של הספרס תמורת שלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט ואת דנילו גלינארי. הארדן הפך להיות שחקן חופשי ויחתום על חוזה חדש ומופחת בפילדלפיה

שוק השחקנים ב-NBA נפתח בסערה ויצר, אולי, מועמדת חדשה לאליפות. אטלנטה הוקס שלחה לסן אנטוניו את דנילו גלינארי האיטלקי ושלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט תמורת דז'ונטה מארי, האולסטאר ומי שהיה הכוכב הבלתי מעורער בקבוצה של גרג פופוביץ' בעונה החולפת.

אטלנטה, שמחזיקה כעת בקו אחורי אימתני עם מארי וטריי יאנג, נאלצה להיפרד מבחירת סיבוב ראשון ב-2023, 2025 ו-2027, אך מקבלת שחקן רק בן 25 ושנמצא בשיא כושרו וכשעתידו עוד לפניו. מארי רשם אשתקד את עונת השיא שלו עם ממוצעים מרשימים מאוד של 21.1 נקודות למשחק, 9.2 אסיסטים, 8.3 ריבאונדים וגם 2 חטיפות למשחק (הכי הרבה ב-NBA). גלינארי, 33, רשם ממוצעים של 11.7 נקודות למשחק ו-4.7 ריבאונדים בעונה החולפת ועוזב את ההוקס אחרי שתי עונות בלבד.

טריי יאנג נרגש

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן סן אנטוניו ספרס דז'ונטה מארי. רויטרס
הופך את אטלנטה לפקטור של ממש במזרח. דז'ונטה ומל אבדיה/רויטרס

* ג'יימס הארדן דחה את האפשרות להמשיך בפילדלפיה תמורת 47.3 מיליון דולר והפך להיות שחקן חופשי. אלא שהמזוקן לא מתכוון לעזוב את הסיקסרס, אלא לחתום על חוזה ארוך טווח, כזה שיפנה לסיקסרס מקום בתקרת השכר ויאפשר וייתן לה יותר גמישות בצירוף שחקנים חדשים לסגל ובחלון הטריידים.

הארדן, 32, שמשתוקק לזכות באליפות ראשונה בקריירה, היה כוכב המשנה לצידו של ג'ואל אמביד ורשם אשתקד ממוצעים של 22 נקודות ו-10.3 אסיסטים ב-65 משחקים אחרי שהגיע לקבוצה בטרייד מברוקלין תמורת בן סימונס. אלא שגם עם הארדן פילדלפיה הפסידה כבר בסיבוב השני במזרח בפעם הרביעי בחמש שנים וסיימה את העונה באכזבה. כעת, עם הכסף שהתפנה ואולי בעזרת טרייד על טוביאס האריס, בפילדלפיה מקווים שיצליחו לצרף כוכב שלישי שיהפוך אותה יחד עם הארדן ואמביד למועמדת של ממש לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully