וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "נסתכל לאנגליה בלבן של העיניים, לא באים להסתגר"

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 20:01

מאמן נבחרת הנוער התארח אצל 103 fm והתכונן לגמר הגדול (ו', 20:30, ספורט1): "הם ירגישו מההתחלה שאנחנו רוצים לקחת את הגביע בכוח"

נבחרת הנוער הכניסה את הכדורגל הישראלי לאופוריה. אחרי ה-1:2 על צרפת וההעפלה לגמר היורו, בישראל מתכוננים כעת לגמר הגדול שייערך ביום שישי נגד אנגליה (20:30, ספורט4), אותה אנגליה שניצחה את ישראל 0:1 במחזור האחרון של שלב הבתים. אופיר חיים, מאמן הנבחרת התארח בפאנל של 103 fm והתכונן למשחק הגמר הגדול.

אופיר חיים מאמן נבחרת הנוער. ., צילום מסך
מתכונן למשחק חייו. אופיר חיים/צילום מסך, .

על ההכנות לקראת המשחק מול נבחרת אנגליה והקרב על הגביע, אמר: "אנגליה נבחרת מאוד חזקה, אולי הכי חזקה בטורניר, היא וצרפת. אבל אנחנו לא חוששים בכלל, אנחנו כבר פה, יש לנו 90 דקות להניף את הגביע. אנחנו נסתכל להם בעיניים והם ירגישו מההתחלה שאנחנו רוצים לקחת את הגביע בכוח. לשחק כדורגל התקפי כמו שאנחנו יודעים, לא נבוא להסתגר. ברוב המשחקים אנחנו שולטים בכדור יותר, אנחנו שווים גול במשחק וצריך לשמור חזק, להיות מרוכזים ולהבקיע את השער שלנו".

המאמן שיבח את השוער תומר צרפתי שהציג יכולת מצוינת בין הקורות: "הייתה תחושה שאם הכדור לא יכנס לחיבור אי אפשר לתת לו גול. זה הביטחון שאני מצפה לקבל מכל שחקן שעולה לדשא. תומר נתן משחק מצוין. התעלנו במשחק וניצחנו".

"אני מרגיש שאני מתעסק פה עם שחקנים מקצועניים. אני לא צריך להוריד אותם לקרקע, הם יורדים מהר מאוד. הם חגגו אתמול והיום כבר חושבים על אנגליה. יש להם גמר אליפות אירופה, אני לא צריך לגעת בכלל בקטע של להוריד את השחקנים", שיתף חיים בסיום השיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בוני גינצבורג בהלוויית מודי בר און. ראובן קסטרו
"אנגליה היא הכי טובה בטורניר". בוני גינצבורג/ראובן קסטרו

בוני גינצבורג, המשנה למנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, התארח גם הוא אצל פאנל 103 fm ואמר על היריבה: "לדעתי אנגליה הכי טובה ביורו הזה. הם פיזיים ברמה יותר גבוהה מהצרפתים, הם נבחרת באמת טובה מאוד, הטובה ביותר לטעמי. אני חשבתי שצרפת ואנגליה יגיעו לגמר, אני מאושר מזה שאנחנו שם, אבל אתה יודע, בסוף עברנו את הצרפתים אז אם נוכל לעבור את האנגלים אנחנו נהיה מאושרים".

"אני חושב שיש פה יותר מחמישה שישה טאלנטים", הוסיף בוני, "אני חושב שיש פה מקבץ של הרבה שחקנים טובים ובשביל שהם יעשו את קפיצת המדרגה התקווה שלי שחלק נכבד מהם ייצאו החוצה, לא סתם אלא למקומות שמתאימים לרמה שלהם ויכולים לקדם אותם", הדגיש, והוסיף: "בסופו של דבר הנבחרת תהנה מכך, אני אשמח אם זה יהיה התהליך איתם. אני חושב שבסופו של דבר שחקני כדורגל צעירים רוצים להתפתח ואם יש להם הזדמנות והם מספיק מוכשרים לצאת אני מברך על כך".

"אני חושב שזה עושה טובה לכולם - גם למועדון, גם להם וגם למועדון שקולט אותם. התחלנו לייצר תהליך ומה שקורה עם הנבחרת הזו הוא מוקדם יחסית למה שתוכנן, אבל אני כל הזמן אחזור על מה שאנחנו עושים כי אני חושב שמה שאנחנו עושים הוא מה שבסופו של דבר יביא אותנו למקומות שאנחנו רוצים".

"יש פה נבחרת טובה מאוד, חזקה, עם שחקנים טובים והתקווה שלי שמהר מאוד יתקדמו, ושאנחנו מלמטה נמשיך את העבודה שאנחנו עושים ונצליח לייצר פה עוד ועוד, כי לעשות משהו חד פעמי זה מצוין אבל לא מספיק. אנחנו צריכים את התמיכה של הרבה מאוד גורמים", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully