וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה: עומר גולדשטיין לא ישתתף בטור דה פראנס

הרוכב הישראלי שהה בקרבת חולה קורונה ולא יוכל לזנק בפתיחת מרוץ האופניים בשישי. דריל אימפיי אמור לתפוס את מקומו ב"ישראל פרמייר טק". גולדשטיין: "כואב מאוד, האמנתי שאני הולך לתת הופעה בלתי נשכחת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6/ספורט1

אכזבה עצומה לרוכב הישראלי עומר גולדשטיין: ביום שישי הקרוב הוא לא יוכל לזנק כמתוכנן בפתיחת הטור דה פראנס, כיוון ששהה בקרבת חולה קורונה מאומת.

זו הייתה אמורה להיות הופעתו השנייה של גולדשטיין במרוץ האופניים היוקרתי ביותר בעולם. מחר תתקבל ההחלטה באשר לרוכב השמיני והאחרון בהרכב הקבוצה לטור דה פראנס לאחר שיתקבלו תוצאות בדיקות הקורונה המעודכנות של הרוכב הדרום אפריקני דריל אימפיי. במידה שאימפיי לא יקבל את אישור הצוות הרפואי - יהיה זה הרוכב הישראלי גיא ניב שיחליפו ויזנק לטור דה פראנס השני שלו.

רוכב האופניים עומר גולדשטיין. ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
איזו אכזבה. עומר גולדשטיין/אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

עומר גולדשטיין קיבל כצפוי את ההחלטה באכזבה ובכאב רב: "כואב לי מאוד. האמנתי שאני עומד לתת הופעה בלתי נשכחת בטור דה פראנס הזה. זהו מפח נפש קשה עבורי ואני מתקשה להאמין שזה קורה לי.
אבל עם כל הכאב , אני גם מבין את השיקולים של הקבומה שלא רצתה לקחת סיכון כפול: גם לאבד רוכב (לא ניתן להחליף רוכב אחרי תחילת הטור ) - ולסכן את בריאותם של רוכבים אחרים בקבוצה אם אכן יתברר שאכן נדבקתי בקורונה".

כאמור, הטור דה פראנס יוזנק בקופנהאגן ביום ששי , וישראל פרמייר טק תופיע בו בפעם השלישית בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully