וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בני יהודה הופסק בעקבות מחאה של עשרות אוהדים נגד ברק אברמוב

האוהדים דרשו שהבעלים יעזוב את המועדון, המאמן אורי גוטמן ניסה לפייס אותם וקיבל הבטחה: נתמוך בקבוצה - אבל רק במשחקי חוץ. בארי חתם בכפר סבא

עשרות אוהדי בני יהודה הגיעו היום (רביעי) לאימון הקבוצה וגרמו להפסקתו, כאות מחאה נגד הבעלים ברק אברמוב ועל רקע הדרישה כי יעזוב את המועדון.

המאמן אורי גוטמן ניגש לאוהדים ואמר להם: "אנחנו בונים פה קבוצה לוחמת ואנחנו צריכים אתכם איתנו", ונענה: "אנחנו כאן רק כי קיבלנו איומים על החיים שלנו והגבילו אותנו להופיע רק במגרשים".

האוהדים הוסיפו ואמרו לגוטמן כי יתמכו בקבוצה במשחקי החוץ ולא במשחקי הבית, ואף אמרו למאמן כי הם מעריכים את העובדה שהגיע לשוחח עימם בגובה העיניים.

הקבוצה שמתכוננת לעונת 2022/23 בליגה הלאומית, ממשיכה לבנות את הסגל. אתמול חתמו בקבוצה השוער עדי טבצ'ניק והבלם עמית ביטון, שחזר לקדנציה שנייה.

עבדולי ג'ארג'ו (מימין), אבובקאר בארי, דודי תירם שחקני הפועל ניר רמת השרון. דני מרון
עובר לכפר סבא. בארי (באמצע)/דני מרון

עוד בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא צירפה את קשר עירוני רמת השרון בעונה החולפת, אבובאקר בארי. השחקן בן ה-23 מגמביה, שכבש שלושה שערים ב-30 הופעות בליגת המשנה אשתקד, אמר לאחר המעבר: "מתרגש להצטרף למועדון, מודה על האמון. באתי לעבוד קשה ולתת הכל להצלחת הקבוצה".

גם עירוני טבריה התחזקה, כאשר צירפה את שחקנה של מכבי בני ריינה בעונה האחרונה - מתנאל טדסה. שחקן ההתקפה סייע לריינה לעלות לליגת העל עם שלושה שערים וחמישה בישולים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully