וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלים את עמדת הסנטר: ג'וש ניבו חתם לשנתיים במכבי תל אביב

1.7.2022 / 10:48

שחקנה של ז'לגיריס בעונה חולפת חוזר לליגת העל אחרי שכיכב בהפועל אילת בעונת 2020/21. יסייע לפויתרס בקו הקדמי וירוויח כ-700 אלף דולר לעונה. במקביל, הצהובים ממתינים לתשובתו של טי ג'יי ליף

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי תל אביב ממשיכה במהפכה בסגל שלה, והפעם היא הודיעה על החתמתו של סנטר ז'לגיריס קובנה בעונה החולפת - ג'וש ניבו. השחקן שיחגוג ביולי את יום הולדתו ה-25 חתם לשנתיים במועדון וירוויח כ-700 אלף דולר לעונה. ניבו אינו זר לליגת העל, שכן בעונת 2020/21 הוא כיכב במדי הפועל אילת והיה לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה. יחד עם אלכס פויתרס, ההחתמה הראשונה של הצהובים בקיץ הנוכחי, השניים יאיישו את עמדת הסנטר בקבוצה המתחדשת של עודד קטש.

בקיץ שעבר עשה ניבו את קפיצת המדרגה והגיע לראשונה ליורוליג כאשר חתם במדי הקבוצה הליטאית. הירוקים אמנם דשדשו בתחתית המפעל בעונה החולפת, אך ניבו בלט לטובה והעמיד ממוצעים של 8.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים ב-28 משחקים. ז'לגיריס זכתה בגביע הליטאי, אך בליגה המקומית היא אכזבה והודחה בידי לייטקאבליס בחצי גמר הפלייאוף אחרי הפסד 3:1 בסדרה.

"אני נרגש לחזור לישראל ולהצטרף למסורת המיוחדת של מכבי", אמר לאחר החתימה ג'וש ניבו לאתר הרשמי של המועדון. "אביא את ההשקעה והקשיחות שלי לתל אביב. בואו ננצח".

"ג'וש ניבו הוא אתלט גדול וריבאונדר מצוין", ציין המאמן עודד קטש, "הוא שומר טוב מאוד באחד על אחד וגם בהגנה הקבוצתית. יש לו כבר היכרות עם הליגה הישראלית ועם היורוליג, מה שמהווה יתרון חשוב. ג'וש הוא ללא ספק שחקן שמשתפר משנה לשנה ונמצא בדרך למעלה".

שחקן הפועל אילת ג'וש ניבו מול שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
חוזר לישראל. ניבו/דני מרון

ניבו (24, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס A&M משנת 2020. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בישראל במדי הפועל אילת. במדיה הוא רשם 13.9 נקודות ו-9.9 ריבאונדים למשחק אך לא סיים את העונה עם הקבוצה לאחר שעזב במבצע שומר החומות. בקיץ 2021 חתם בז'לגיריס קובנה והיה לאחד השחקנים המפתיעים של העונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טי ג'יי ליף. GettyImages
מכבי מחכה לתשובה שלו. טי ג'יי ליף/GettyImages

בינתיים במכבי תל אביב מחכים לתשובה סופית של טי ג'יי ליף להצעה שהוגשה לו בסוף השבוע שעבר. המתאזרח ששיחק בעונה שעברה בסין ממתין לפתיחת שוק השחקנים החופשיים בארצות הברית, על מנת לראות האם סוכניו יוכלו למצוא לו חוזה באחת מקבוצות הליגה, ובמקביל קבוצות בליגה הסינית הביעו בו עניין עם הצעות כספיות גבוהות יותר ממה שהצהובים יכולים להציע לשחקן ישראלי, בשל ענייני המס. אם ליף ישתהה יותר מדי בהחלטתו, או לחילופין יודיע למכבי כי הוא דוחה את ההצעה, מכבי תשאיר את ג'ייק כהן שמחזיק בחוזה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully