וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל הזיזה את הלוחות הטקטוניים של הכדורגל. זה נס שלא נראה מעולם"

בצרפת, גרמניה, ספרד, סרביה ופורטוגל הגיבו להעפלה הסנסציונית של נבחרת הנוער לגמר היורו וטוענים: "קבוצות גדולות ביבשת מתעניינות בגלוך, לוגסי ומדמון". התגובות ברחבי היבשת

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל ניצחה 1:2 את צרפת/ספורט1

ברחבי אירופה הגיבו בהפתעה מוחלטת להעפלה של נבחרת הנוער לגמר היורו (שישי, 21:00 בספורט4). בבוקר שאחרי הניצחון 1:2 על צרפת, הנבחרת הישראלית כיכבה באתרי הספורט של שלל מדינות ביבשת הישנה. כצפוי, בצרפת הדגישו בעיקר את האכזבה מההפסד.

"צרפת נפלה למלכודת של ישראל", נכתב ב"ל'אקיפ". "למרות שהגיעה לחצי הגמר כפייבוריטית ברורה, צרפת שינתה מערך באופן תמוה ועזרה לישראלים להפתיע".

ב"יורוספורט" הצרפתי ציינו ש"ישראל שפכה מים קרים על האופוריה הצרפתית" והוסיפו ש"ישראל הפתיעה ורשמה הישג ענק, למרות שנראתה הרבה פחות איכותית על כר הדשא".

מאמן נבחרת צרפת לנדרי שאובן אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד עבור השחקנים שהשקיעו את הנשמה שלהם החל מחודש מאי. חסרה לנו דינמיות ואיכותי בהתקפה, למרות שזאת הייתה החוזקה שלנו לאורך הטורניר. לא התחלנו את המשחק כמו שרצינו, ואיבדנו את הסבלנות. ישראל הענישה אותנו במעט ההזדמנויות שהגיעה אליהן, ופגעה בנו בדיוק כפי שפגעה ביריבות אחרות באליפות, עם התקפת מעבר אחרי איבוד כדור, ובמצב נייח. הרגשתי שהיינו טובים יותר לאורך כל הדרך, אבל בהחלט מגיע לישראל כבוד עצום, כי הם גרמו לנו להרבה בעיות טקטיות. אנחנו מאחלים להם הצלחה בגמר".

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לגמר היורו. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
היסטוריה. נבחרת הנוער/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

גם מחוץ לצרפת הופתעו מהנבחרת הישראלית. ב"בליק" הסרבי ציינו ש"זה נס שלא נראה בתולדות היורו, סנסציה חסרת תקדים". גם ב"ספורסטקי" הסרבי הגדירו את הניצחון הישראלי כ"סנסציית העשור. ישראל הזיזה את הלוחות הטקטוניים של הכדורגל האירופי. היא הגנה בהירואיות, ורשמה את אחת הסנסציות הגדולות בתולדות אליפויות הגילאים באירופה".

ב"דר קיקר" כתבו ש"הישראלים שיחקו באומץ" וציינו את אריאל לוגסי "הזריז", שלדבריהם, "היה השחקן המצטיין", וב"אס" החמיאו לאוסקר גלוך ש"נראה מסוכן כמו תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כתב "אס" מציין את כוכבי הנבחרת: "הטורניר הכי טוב של ישראל מאז הצטרפה לאופ"א"

בפורטוגל הסקאוטים מסמנים את הכישרונות: "למקין נתן שיעור בהגנה"

בפולין התרשמו: "גלוך מיוחד מאוד"

"גלוך הוא התגלית של הטורניר"

יש גם סקאוטים שסימנו את אריאל לוגסי

העיתונאי הפורטוגלי פרנסיסקו סוזה כתב ש"זו אחד הטורנירים הכי מדהימים שאני זוכר אי פעם של נבחרת קטנה באליפות של אופ"א לגילאים צעירים. ישראל לא חוששת להניע כדור, יש לה שחקנים יצירתיים שיודעים לשלוט בכדור, היא משחקת כדורגל מודרני וההגנה שלה מאוד מאורגנת. יש שם כמה כוכבים עתידיים. אוסקר גלוך, אריאל לוגסי ואילי מדמון בולטים מעל כולם וכבר יש התעניינות בהם במועדונים גדולים באירופה, וגם השוער צרפתי, סתיו למקין ואל ים קנצפולסקי הציגו היום יכולת יוצאת מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully