וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע לא מצטערת על עסקת אליאס: "מדמון יתפתח ליד שחקנים טובים"

29.6.2022 / 7:05

בקבוצה משוכנעים שהקשר שצפוי להצטרף מהפועל תל אביב לא יפגע בהתפתחות של אחד מכוכבי נבחרת הנוער: "האינטרס שלנו הוא שיצליח". נחשפו היריבות למחנה האימונים

שחקני נבחרת הנוער של ישראל חוגגים לאחר העלייה לגמר היורו עד גיל 19/אתר ההתאחדות לכדורגל

הפרסומים אמש (שלישי) כי הפועל באר שבע והפועל תל אביב הגיעו להבנות על דמי ההעברה של הקשר שי אליאס מבלומפילד לטרנר, תפסו את אוהדי הפועל באר שבע כשהם מחזיקים אצבעות לנבחרת הנוער ולקפטן שלה אילי מדמון במשחק אמש מול נבחרת צרפת בחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 19. לצד שמחה על כך שאלונה ברקת צפויה לצרף שחקן קישור טוב כמו אליאס, הייתה ניכרת גם אכזבה מכיוון שאליאס יגיע בדיוק על המשבצת של מדמון, שחקן הבית של המועדון שהיה מושאל בעונה שעברה לבני יהודה ובעונה הקרובה מיועד להיות שחקן הפועל באר שבע.

בהפועל באר שבע שמעו אמש את קולות האכזבה שגם באו לידי ביטוי בדברים שנכתבו לגורמים בכירים בקבוצה ובראשם ברקת. בהפועל באר שבע מבינים שהעיתוי אמש היה גרוע, אם כי לזכותם יאמר שהם לא הוציאו דבר רשמי באשר לאליאס. בכל מקרה, במועדון טענו אמש כי צירופו הצפוי של אליאס, לא יפגע בהתפתחות של מדמון. גורם בכיר במועדון אמר אמש: "אילי מדמון שחקן מוכשר מאוד. שחקן מצוין. הוא יוכל להמשיך ולהתפתח כשיהיו שחקנים חזקים לידו. אף אחד לא בא על הראש של מישהו בקבוצה. שחקנים טובים רק מעצימים שחקנים ולא להיפך".

אילי מדמון, שחקן נבחרת הנוער. אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ייפגע? תלוי אם מי שואלים. אילי מדמון/אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל

גורמים אחרים הוסיפו: "האינטרס של הפועל באר שבע הוא שאילי מדמון יצליח במועדון כי אנחנו שואפים לשחקני בית שיהיו חלון הראווה של המחלקה שלנו. יחד עם זה, במכבי תל אביב יש שבעה שחקני קישור על שלוש עמדות וגם במכבי חיפה אותו הדבר, אז מה בדיוק רוצים שהפועל באר שבע לא תעבה את הסגל ולא תתחזק. זו עונה ארוכה ובתקווה גם עם השתתפות בשלב הבתים של אירופה ולכן אנחנו זקוקים לסגל רחב ומדמון, באופן ספציפי, יוכל רק ללמוד ולהתפתח ליד שחקנים טובים".

בנוסף, הפועל באר שבע חשפה מי יהיו יריבותיה במחנה האימון בקראקוב, פולין, אליו תמריא ביום ראשון הקרוב. בשלישי הבא יתמודדו האדומים מול וולונטרי הרומנית ויממה לאחר מכן יפגשו את קראקוביה קראקוב המקומית. בשישי הבא תפגוש הקבוצה של אליניב ברדה את ויסלה קראקוב, ואת מחנה האימונים היא תקנח יומיים לאחר מכן נגד קרמיוטיסה הקפריסאית. בלילה שבין ראשון לשני (בין ה-11 ל-12 ביולי) תחזור הקבוצה לישראל לקראת משחק אלוף האלופים מול מכבי חיפה ב-16.7 ופתיחת מוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully