וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "נשכבתי על הדשא ודיברתי עם אמא ז"ל. צרחתי לה, 'זה בשבילך'"

התפרצות הרגשות בסיום ("ההורים דחפו אותי"), סגירת המעגל על הקווים ("כשחקן התפללתי ללבוש את המדים") וההארה בזמן ההמנון ("קלטתי כמה אנחנו קטנים לעומתם, אבל ראיתי גם את המבט"). בבוקר שאחרי הסנסציה, מאמן נבחרת הנוער חולם על עוד הפתעה אחת. ריאיון

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל ניצחה 1:2 את צרפת/ספורט1

נבחרת הנוער של ישראל הצליחה להדהים אמש (שלישי) אחרי שעלתה לגמר היורו לנבחרות עד גיל 19 עם ניצחון 1:2 על נבחרת צרפת, שסומנה כפייבוריטית לזכייה בתואר. ישראל תפגוש בגמר שייערך ביום שישי הקרוב (21:00 בספורט4) את אנגליה, ורחוקה ניצחון בודד מהישג בלתי נתפס, אחרי שכבר עשתה היסטוריה.

שריקת הסיום של השופט הדני מורטן קרוגה, נתנה את האות לחגיגה הענקית שהחלה על כר הדשא ועברה לאחר דקות ארוכות גם לתוך חדר ההלבשה. המאמן אופיר חיים עטה על עצמו את דגל ישראל ויחד עם השחקנים, אנשי הצוות המקצועי ושאר חברי המשלחת שלנו, חגג, רקד ושר בטירוף.

אין ספק שמסע הקסם שנמשך עבור הנבחרת הישראלית בטורניר הזה, יעזור מאוד להתקדמות של כל אחד ואחד מהשחקנים שנמצאים בסגל. עשרות סקאוטים שנכחו במשחקי היורו כבר רשמו בפנקסים שלהם את שמותיהם של אוסקר גלוך, רוי רביבו, אריאל לוגסי, תאי עבד, אל ים קנצפולסקי, אחמד סלמן וצמד הבלמים הנפלא, אור ישראלוב וסתיו למקין, שהציגו משחק כמעט מושלם מול נבחרת מאיימת במיוחד. המנהל הטכני יילה חוס יחד עם חברי הצוות הטכני בוני גינצבורג ומשה סיני שנוכחים בסלובקיה עם הנבחרת שלנו, חילקו ברכות ומחמאות לכולם. בשל החגיגות שהתארכו באצטדיון בדונייצקה סטרדה, הגיעה הנבחרת לבית המלון מעט אחרי חצות, והשחקנים עוד הספיקו לאכול ארוחת ערב משותפת בטרם התפזרו כולם לחדרים. אופיר חיים ויתר על האסיפה הקבוצתית ודחה אותה למחר.

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לגמר היורו. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
חופש קצר, והלאה למטרה הגדולה הבאה. נבחרת הנוער/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

"אין ספק שזה המשחק הכי גדול בקריירה שלי כמאמן וכשחקן", אמר המאמן הנרגש בראיון לוואלה! ספורט. "אני עדיין מנסה להירגע, אני עדיין לא באמת מעכל את מה שעשינו כאן. זה משחק פשוט מטורף, מול נבחרת ברמה כל כך גבוהה. אני אומר גם עכשיו שמהרגע הראשון חלמתי וגם האמנתי שאפשר ללכת עד הסוף. היו כאלה ששמעו ממני בשבועות האחרונים שהכל אפשרי עבור הנבחרת הזאת. צרפת נבחרת פנטסטית ובעשרת המשחקים האחרונים שלהם, אני חושב שהם הפסידו רק פעם אחת. יחד עם זאת אני כל כך מאמין בנבחרת שלנו, כי אני פשוט שואב את הביטחון מהמשחקים שלנו, מאיך שהשחקנים האלה עובדים וחושבים".

כבר בדקות הפתיחה ישראל הציגה משחק לחץ גבוה מאוד, והבהירה לצרפתים שהיא לא חוששת. המאמן חיים התייחס לתכנית המשחק של הנבחרת והוסיף: "התכנית שלנו הייתה ללחוץ ולעלות בטירוף מהרגע הראשון וככה זה היה. לא רצינו לתת לצרפתים תחושה של נינוחות, כדי שהם יבינו שזה לא משחק אימון הפעם, אלא נבחרת חזקה וטובה שבאה לתת להם פייט. הצרפתים ניסו להפתיע אותנו במערך של חמישה שחקני הגנה, אבל היינו ערוכים לזה ונכנסנו טוב מאוד למשחק. יש כאן נבחרת עם המון אינטליגנציה וחוכמת משחק, אין כאן אגו בכלל, אחד משחק בשביל השני ורואים את הביחד הזה בכל רגע נתון".

חיים שיתף לגבי התחושות שהרגיש עם שריקת הסיום ואמר: "בשריקת הסיום נשכבתי על הדשא ורק דיברתי עם אמא שלי, זכרונה לברכה. זה הדבר הראשון שעבר לי בראש, פשוט צרחתי, "אמא זה בשבילך'. אני פשוט נשכב שם ומדבר אליה. בסופו של דבר, אני עובד ומתפרנס מהדבר שאני הכי אוהב בעולם. והכל תודות לאמא שלי ז"ל ואבא שלי, שדחפו אותי והיו הגב שלי, עוד כשהייתי צעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים. אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הישג השיא שלו. אופיר חיים/אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל

כפי שקרה במשחקים הקודמים, המאמן שוב עטה על עצמו את דגל ישראל ונראה נרגש מאוד בחגיגות עם השריקה: "אתה יודע איך אני מרגיש כשאני לובש את החולצה של הנבחרת? כל פעם כשאני מרגיש טיפה רפיון בקרב השחקנים שלי, אני אומר להם שבשבילי אין דבר יותר גדול מלשים על עצמי את הדגל שלנו. אני אומר לשחקנים שלי שאני לאורך כל הקריירה שלי כשחקן התפללתי, פשוט התפללתי, לקבל זימון לנבחרת ישראל. התפללתי ללבוש רק פעם אחת את חולצת הנבחרת ולצערי לא זכיתי לזה, למרות שהייתי ראוי להיות שם והגיע לי. ואני אומר להם, תשמרו על זה טוב טוב, אל תתנו לאף אחד לבוא ולקחת לכם את המקום בנבחרת, תעריכו את מה שאתם עושים. הייתי מוכן לשלם המון כסף כדי ללבוש את חולצת הנבחרת. בשבילי הנבחרת זה הכל, המדינה הזאת, אני ציוני אמיתי, אני באמת לא מעכל בכלל את מה שעשינו. אני בטח לא אשן כל הלילה, כולם מברכים ומפרגנים, יש לי מעל אלף הודעות בטלפון. אני מקווה לענות לכולם".

אתה מבין בכלל שאתם רחוקים 90 דקות וניצחון אחד מלהיות אלופי אירופה?

"זה לא יאמן. המטרה הייתה להגיע לחצי גמר ולקבל גם את הכרטיס למונדיאליטו ועמדנו בה ובגדול. כשהגענו לחצי, אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים עוד לעשות עוד מאמץ, כדי להגיע לגמר. אנחנו מאמינים מאוד בשחקנים שלנו, וגם אנגליה זו נבחרת מהטופ העולמי, עם שחקנים שמשחקים בפרמיירליג. אין לי ספק שנצטרך להיות בשיא שלנו בגמר כדי לנצח את המשחק.

"לפני המשחק אתמול, בזמן ההמנונים, הסתכלתי על שתי השורות של הנבחרות וקלטתי כמה אנחנו קטנים לעומת הגודל שלהם, אבל ראיתי אצל השחקנים שלי את המבט הזה והביחד. אני שמח שעמדנו במטרה הזאת. אני בוחר את השחקנים שלי בעיקר לפי חוכמת המשחק ולפי המחוייבות של כל שחקן למשחק. קיבלנו כאן המון מחמאות מכל המאמנים האחרים, מפרגנים לנו מאוד. יש לנו ילדים מדהימים ואני גם רוצה להגיד תודה לכל הצוות שנמצא איתי כאן".

השחקנים אמורים לקבל היום בעיקר מנוחה וטיפולים וביום חמישי יערך האימון הטקטי המסכם, כאשר סגל מלא יעמוד לרשות המאמן לקראת הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully