וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמת ליגת מילואים או צמצום מספר הזרים: בהתאחדות רוצים שינוי

29.6.2022 / 6:05

נבחרת הנוער תביא למהפכה בענף? אורן חסון ייזום מפגש בו יועלו רעיונות לטיפוח השחקן הישראלי במעבר הרגיש לבוגרים. בין האפשרויות: חובת שיתוף בהרכב של צעירים מקומיים וביטול הזרים בלאומית. בהתאחדות מבינים: "חייבים למנף את האליפות הזאת לפעולות אופרטיביות"

תקציר: נבחרת הנוער של ישראל ניצחה 1:2 את צרפת/ספורט1

בעקבות ההצלחה של נבחרת הנוער באליפות אירופה (הגמר בשישי, 21:00 בספורט4), ייזום יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון מפגש עם סיום האליפות על מנת להעלות רעיונות שמטרתם לקדם את הכדורגל הישראלי ובעיקר לדאוג ששחקני נוער, יזכו ליותר סיכוי להפוך לשחקנים בקבוצות ליגת העל.

על הפרק כבר כמה רעיונות. הראשון הוא הורדת מספר הזרים משישה לחמישה, מהלך לו אמורות להתנגד הקבוצות הגדולות שרוצות להגיע למפעלים האירופיים ולהצליח בהם. אפשרות אחרת היא שבליגה הלאומית בכלל לא ישחקו זרים. רעיון נוסף הוא החזרת ליגת המילואים שנוסתה בעבר וזאת כדי ששחקנים אשר לא זוכים לשחק במחזורי הליגה הרגילים, יוכלו להמשיך ולשחק בליגה תחרותית ודרכה לזכות לסיכוי לקפוץ להרכב בליגה הראשונה. אפשרות נוספת שתיבחן היא תקנה שתחייב קבוצות לתת לשחקנים מתחת לגיל מסויים לשחק בהרכב.

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לגמר היורו. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
יבשרו את המהפכה? שחקני נבחרת הנוער חוגגים/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

"אין ספק שצריך לחשוב על פעולות שיקדמו את הכדורגלן הישראלי שמסיים גיל נוער", אמר אמש (שלישי) בכיר בהתאחדות לכדורגל. "צריך למנף את ההצלחה של הנבחרת הזו לפעולות אופרטיביות כדי לא לאבד את השחקנים הצעירים שנפלטים מהמעגל. האליפות הזו לימדה אותנו שיש שחקני כדורגל טובים בארץ, אבל צריך לחבק אותם ולדאוג להם".

חשוב להדגיש כי כל שינוי שיתקבל יוכל להיות מיושם רק בעונת המשחקים הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully