וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הכי צעיר ב-NBA: וויל הארדי יחתום לחמש שנים ביוטה

עוזר מאמן בוסטון בעונה החולפת יהפוך בגיל 34 לצעיר ביותר מבין המאמנים הפעילים בליגה ויחליף את סניידר שעזב את הג'אז

דני אבדיה מתאמן לקראת פתיחת עונת 2022/23/מתוך יוטיוב

יממה לפני פתיחת שוק השחקנים החופשיים, כעת כל 30 הקבוצות ב-NBA יודעות מי המאמן שיפתח אצלן את העונה הבאה על הקווים. אחרי שקווין סניידר החליט לעזוב, יוטה ג'אז מצאה את מחליפו ומינתה את וויל הארדי, שיחתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה מסולט לייק סיטי.

עוזר המאמן של בוסטון סלטיקס בעונה החולפת, אלופת המזרח וסגניתה של גולדן סטייט, יהפוך בגיל 34 למאמן הצעיר ביותר כיום ב-NBA במה שכמובן תהיה משרתו הראשונה כמאמן ראשי בליגה. הארדי עבד בעבר כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, ואף אימן את קבוצת ליגת הקיץ של הספרס.

הארדי אינו המינוי היחיד של הג'אז, כאשר גם דייויד פיזדייל יצטרף למועדון בתור עוזר לג'נרל מנג'ר ויעבוד לצד דני איינג' והמנהל המקצועי ג'סטין זאניק. פיזדייל שימש בעבר כמאמן ממפיס גריזליס וניו יורק ניקס, ובעונה החולפת היה עוזרו של פרנק ווגל בלוס אנג'לס לייקרס.

יוטה הינה אחת הקבוצות המסקרנות במערב לקראת הפגרה הקרובה, שכן עתיד כוכביה במועדון אינו ברור. שמו של רודי גובר הוזכר בתור מועמד לעבור בטרייד, כאשר גם הכוכב השני בקבוצה, הגארד דונובן מיטשל, לא מרוצה מהעזיבה של סניידר ושוקל לדרוש מהקבוצה שבחרה בו בדראפט לעבור בטרייד.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטה ג'אז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully