וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "דוד פגע לגוליית ברקה, אנחנו פגענו לצרפת בלב"

אופוריה בנבחרת הנוער אחרי העלייה לגמר היורו. המאמן: "אין מאושר ממני בעולם, אנחנו לא פחות כשרוניים מאף נבחרת". קנצפולסקי: "אי אפשר לתאר את מה שהרגשתי בשער"

שחקני נבחרת הנוער של ישראל חוגגים ניצחון 1:2 על צרפת ועלייה לגמר היורו/אתר ההתאחדות לכדורגל

שחקני נבחרת הנוער של ישראל חגגו על כר הדשא הערב (שלישי) לאחר עוד הישג היסטורי ביורו. לאחר העלייה לחצי הגמר לראשונה אי פעם, אשר הבטיחה המקום באליפות העולם עד גיל 20 בעוד שנה, הדהימה החבורה של אופיר חיים 1:2 את נבחרת צרפת בדרך לגמר. ההישג המרשים נרשם על חשבון הנבחרת החזקה בטורניר וזו שהייתה פייבוריטית ללכת עד הסוף. שער עצמי של סוליימאן טורה (30) העניק לישראל את היתרון, אל ים קנצפולסקי הכפיל (57), כאשר אלן וירג'יניוס רק צימק (62) לצרפתים.

מאמן הנבחרת אופיר חיים התקשה לדבר מרוב ההתרגשות בסיום: "אין מאושר ממני בעולם. זו חבורה של גברים, אנחנו לא פחות כשרוניים מאף נבחרת. שיחקנו מול נבחרת אדירה ובכל זאת הצלחנו לצמצם את הפערים. השחקנים הרגישו שצריך לעשות את זה. אנחנו לא רוצים להפסיד עוד פעם לאנגליה", אמר לקראת הגמר שייערך ביום שישי (21:00, ספורט1).

סתיו למקין שחקן נבחרת הנוער של ישראל. VLADIMIR SIMICEK/AFP, GettyImages
הישג היסטורי. שחקני הנבחרת חוגגים/GettyImages, VLADIMIR SIMICEK/AFP

"אמרתי לשחקנים שזה דוד נגד גוליית ואנחנו צריכים לפגוע להם במקומות החשופים. דוד פגע לו ברקה? אנחנו פגענו להם בלב. הניצחון הזה מוקדש למשפחה שלי", הוסיף המאמן. "אני יודע רק שאני מאושר ואני על גג העולם. כבר עשינו כמה היסטוריות, יש לנו 90 דקות לעשות עוד דבר גדול. ניתן את הנשמה נגד אנגליה וננסה לקחת את הגביע".

קנצפולסקי, שכבש כאמור את השער השני לישראל, אמר: "הגב כואב לי קצת, היה מאמץ מטורף אבל זה לא מעניין. העיקר שעשינו את העבודה. אי אפשר לתאר מה שהרגשתי בשער, זה הכי כיף בעולם. הפועל תל אביב? אני אעשה את הכי טוב שלי, אעבוד קשה ואקווה להראות מה אני יודע על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שחקני נבחרת הנוער מנסים לעכל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון מסר מסלובקיה: "לפעמים נגמרות המילים. ובכל זאת - לב ענק, דרך, השקעה, כישרון נדיר, אמונה וגאווה. אושר עבור הכדורגל שלנו, המדינה שאנחנו כל כך אוהבים ומליוני הישראלים והישראליות שלא יודעים נפשם מרוב אושר. והכי חשוב, נבחרת שמאמינה ומתעקשת לחלום הכי גבוה שאפשר. בשישי כולנו יחד מהפתיחה ועד הסיום".

שר התרבות והספורט חילי טרופר בירך: "היסטוריה על המגרש! ברכות לנבחרת הנוער על הישג עצום ועל עליה לגמר היורו. אמונה, נחישות וחיבור אדיר הם הסיפור של הנבחרת שמוביל אופיר חיים. חבורה של צעירים שהוכיחו על המגרש כמה הם אלופים. גאים בכם!".

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון: "ברכות לנבחרת הנוער של ישראל על ההישג ההיסטורי עם העלייה לגמר היורו. הבאתם גאווה למדינה שלמה. בהצלחה בגמר, העם מאחוריכם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully