וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר לנגב: שי אליאס חתם ל-4 שנים בהפועל באר שבע

29.6.2022 / 23:45

חיזוק שני למחזיקת הגביע: קשר הפועל תל אביב חתם על חוזה ארוך טווח ומצטרף לקבוצה של אליניב ברדה תמורת 700 אלף יורו. אליאס: "אני נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה, אתן הכול למען הגשמת המטרות של הקבוצה"

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

רכש שני להפועל באר שבע בחלון ההעברות הנוכחי: כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מחזיקת גביע המדינה הודיעה היום (רביעי) על צירופו של שי אליאס, שמגיע מהפועל תל אביב. אחרי שיוני סטויאנוב הגיע מהפועל כפר סבא, הקבוצה מבירת הנגב מצרפת גם את הקשר בן ה-23, שנרכש תמורת 700 אלף יורו וחתם על חוזה ארוך טווח ל-4 שנים.

לאליאס היה בחוזה בהפועל תל אביב סעיף שחרור בסך 800 אלף יורו, ולאחר שבאר שבע הציעה 600,000 יורו הצדדים הגיעו לעמק השווה. בעונה החולפת ערך הקשר 29 הופעות בליגת העל והבקיע שני שערים.

כפי שפורסם כאן, אליאס היה אחד מבין שלושה שחקנים של הפועל תל אביב שהיו על הכוונת של אלונה ברקת לצד דורון ליידנר ואושר דוידה. בניגוד לאליאס, המטרה של התל אביבים היא למכור את ליידנר ואת דוידה לחו"ל ולא ליריבה בליגת העל.

שי אליאס הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
מאדום לאדום. שי אליאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

שי אמר לאחר החתימה: "ראשית, אני רוצה להודות להפועל תל אביב על התקופה בה שיחקתי במועדון. זהו המועדון בו גדלתי והוא תמיד יישאר יקר לליבי. כעת אני מתחיל פרק חדש בקריירה ואני נרגש לעשות זאת בהפועל באר שבע. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי. אתן את הכול למען הגשמת המטרות של הקבוצה".

מנכ"ל המועדון, גיא פרימור: "היינו במעקב אחרי שי תקופה ארוכה. התכונות והנתונים שלו עומדים בקנה אחד עם הצרכים המקצועיים שלנו. אין לי ספק שהוא יתרום לנו רבות על כר דשא ואני מאחל לו הצלחה רבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בעניין אחר, הפועל באר שבע חשפה מי יהיו יריבותיה במחנה האימון בקראקוב, פולין, אליו תמריא ביום ראשון הקרוב. בשלישי הבא יתמודדו האדומים מול וולונטרי הרומנית ויממה לאחר מכן יפגשו את קראקוביה קראקוב המקומית.

בשישי הבא תפגוש הקבוצה של אליניב ברדה את ויסלה קראקוב, ואת מחנה האימונים היא תקנח יומיים לאחר מכן נגד קרמיוטיסה הקפריסאית. בלילה שבין ראשון לשני (בין ה-11 ל-12 ביולי) תחזור הקבוצה לישראל לקראת משחק אלוף האלופים מול מכבי חיפה ב-16.7 ופתיחת מוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully