וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: "באיירן מינכן שוקלת לשלוח את גנאברי ליציע"

ב"קיקר" נטען כי אלופת גרמניה עשויה לנקוט בצעד חריג נגד השחקן במקרה שיישאר מבלי להאריך את חוזהו שפג בקיץ הבא

רוברט לבנדובסקי חוגג אליפות עם באיירן מינכן/מתוך טוויטר

בעוד באיירן מינכן עסוקה בשאלת עתידו של רוברט לבנדובסקי, שהביע מספר פעמים באופן פומבי את רצונו לעזוב ולעבור לברצלונה, ישנו שחקן מפתח נוסף בסגל שעתידו נמצא על הפרק - סרג' גנאברי. שחקן הכנף הגרמני מסיים את חוזהו בקיץ הבא, מה ששם סימן שאלה בנוגע להמשך דרכו בבוואריה. אם אלופת גרמניה לא תמכור את גנאברי בקיץ הנוכחי, ואם הוא לא יסכים להאריך את חוזהו, באיירן תשקול לשלוח את השחקן ליציע בעונה האחרונה של החוזה שלו, כך דווח ב"קיקר".

גנאברי מחזיק בהצעה מבאיירן לחוזה חדש, הוא מרוצה ממנה ואוהב את החיים בבוואריה, אך התזמון והדרך בה המועדון התנהל מולו לא התאימה לציפיות שלו והייתה יכולה להיות טובה יותר לדעתו.

סרג' גנאברי, באיירן מינכן. רויטרס
בקרוב ביציע? גנאברי/רויטרס

שחקנה של נבחרת גרמניה לא נבהל מהאיום של המועדון ומהניסיון שלו להפעיל עליו לחץ. הוא מודע לחשיבות המקצועית שלו לקבוצה ויודע שבגרמניה תהיה ביקורת גדולה אם באיירן תפסיד במשחק בזמן שהוא ישב ביציע. עם זאת, באופן טבעי הוא לא מרוצה מהצעד המתוכנן, בטח כשהוא מגיע פחות מחצי שנה לפני המונדיאל.

החלטה בנוגע לעתידו של גנאברי צפויה להתקבל רק לאחר חזרתו מחופשה, ומספר מועדונים באירופה עוקבות אחר הסיטואציה. אחד מאותם מועדונים הוא מנצ'סטר יונייטד, אך בינתיים אין שיחות בין המועדונים. השחקן שנמצא בראש סדר העדיפויות של השדים האדומים לחיזוק הכנף הוא אנתוני מאייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully