וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר הגיע למחנה האימונים של מכבי תל אביב בהולנד

28.6.2022 / 16:40

הבעלים התייצב במירלו יחד עם ג'ק אנגלידיס ושוחח עם איביץ' והשחקנים. ריקן וגיאגון הצטרפו. ברביעי: משחק הכנה ראשון, נגד אאכן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6/ספורט1

לאחר שערן זהבי הצטרף למחנה האימונים של מכבי תל אביב אתמול (שני), היום זכו השחקנים לביקור מהבעלים מיטש גולדהאר, שנחת בהולנד והגיע למתחם במירלו, שם הקבוצה של ולדימיר איביץ' עורכת את ההכנות שלה לעונה הקרובה. יחד עם גולדהאר הגיע גם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס.

מחר תקיים מכבי תל אביב את משחק ההכנה הראשון שלה לקיץ זה, כאשר תפגוש את אלמניה אאכן מהליגה הרביעית בגרמניה בשעה 18:00. מי שיעמדו לרשותו של איביץ' במשחק הם אבי ריקן ופארפה גיאגון, שחתמו ביממה האחרונה על חוזים חדשים במועדון. כזכור, הקשר מחוף השנהב לא המריא עם שאר הקבוצה בשל עיכוב בהסדרת הוויזה.

מיטש גולדהאר, ולאדן איביץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ביקר במחנה. גולדהאר עם איביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גולדהאר, ששוחח עם השחקנים במחנה, ודאי לא יסתפק בשום דבר מלבד זכייה באליפות בעונה הקרובה, לאחר שהחזיר לקבוצה את איביץ' וזהבי. הצהובים צפויים לזכות לתמיכה גדולה מהקהל שמסתער על המנויים, ומבחינת הסגל המטרה העיקרית מבחינתו של המאמן הסרבי בשלב זה היא החתמת בלם שיצטרף למחנה במירלו. מי שמועמד לחזק את העמדה הזו, כפי שנכתב כאן הבוקר, הוא הדני אנדראס מקסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully