וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטיני וצ'יליץ' פרשו בגלל קורונה: בווימבלדון מודאגים, דג'וקוביץ' לא

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 14:41

"לווימבלדון יש בעיה, והיא עוד עלולה להחמיר": שני פינאליסטים לשעבר נמצאו חיוביים ופרשו, צ'יליץ' שיחק לפני כמה ימים מול נולה אבל הסרבי מתעקש שלעולם לא יתחסן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6/ספורט1

דאגה בקרב מארגני טורניר ווימבלדון, לאור הפרישה של שני טניסאים בכירים מהטורניר אחרי שנמצאו חיוביים לקורונה. אתמול היה זה מארין צ'יליץ' שהודיע שהוא נאלץ לפרוש, והיום (שלישי) מתיאו ברטיני, סגנו של האלוף נובאק דג'וקוביץ' מהשנה שעברה, הודיע שהוא "שבור לב" אחרי שנמצא חיובי.

ברטיני האיטלקי (8 בטורניר) הגיע לטורניר בכושר נהדר אחרי שזכה בשני טורנירי דשא, כולל קווינס. האיטלקי קיווה לשחזור ההישג מ-2021, אבל בישר ששעות ספורות לפני המשחק הראשון שלו גילה שהוא חיובי לקורונה, וכך כריסטיאן גארין (43, צ'ילה) הרוויח מההפקר ועלה לסיבוב השני.

נובאק דג'וקוביץ' ווימבלדון. רויטרס
5 מתוך 20 הראשונים בחוץ. נולה/רויטרס

"נשבר לי הלב להודיע את זה", כתב בריטיני, שהגיע לטורניר במאזן 0:9 על דשא השנה, "יש לי קצת סימפטומים קלים של שפעת, והייתי בבידוד כמה ימים, החלטתי ליתר ביטחון להיבדק כדי לשמור על הבריאות שלי ושל חבריי לטורניר, וכעת אין לי מילים לתאר את האכזבה העצומה שאני מרגיש. החלום נגמר לשנה הזו, אבל אחזור חזק יותר".

צ'יליץ' ערך משחק אימון לפני ארבעה ימים מול נובאק דג'וקוביץ', שכידוע מסרב להתחסן. הסרבי הצהיר בעבר שהוא מעדיף להחמיץ טורנירים מאשר להתחסן, וגם אתמול נשאל על ידי עיתונאים: "האם חיסון הוא דבר ששללת באופן סופי להמשך?", וענה בפירוש: "כן, כן".

כך או כך, בין אם דג'וקוביץ' נדבק, הבעיה כבר באוויר. כריסטופר קלארי, אחר מפרשני הטניס של "ניו יורק טיימס", כתב: "שני פינאליסטים לשעבר פורשים מהטורניר, וזה עוד לפני שהוא התחיל. לווימבלדון יש בעיה, והיא עוד עלולה להחמיר".

אגב, צ'יליץ' וברטיני היו שניים מהבכירים בחצי של רפאל נדאל בדרך לגמר, והדרך של הספרדי הפכה לקשה פחות, לפחות על הנייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully