וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי טבצ'ניק ועמית ביטון חתמו לעונה הבאה בבני יהודה

הזהובים ממשיכים בבניית הסגל: השוער שעזב את הפועל חדרה יתחרה על המקום בהרכב מול עומר ניראון, הבלם שב לקדנציה שנייה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 28.6/ספורט1

עדי טבצ'ניק עזב את הפועל חדרה אחרי ארבע שנים שבהן זכה לדקות לא מבוטלות ביחס לשוער משנה, ובין לבין גם היה בהפועל תל אביב לחצי עונה, אבל כעת הוא יוצא לדרך חדשה והוא מקווה שהיא תהיה מוצלחת יותר. היום (שלישי) חתם השוער בן ה-24 בבני יהודה תל אביב, שם יתמודד על אפודת השוער הראשון מול עומר ניראון.

טבצ'ניק חתם לעונה הקרובה ולאחר מכן אמר לאתר הרשמי של בני יהודה: "שמח ומתרגש להגיע למועדון גדול כמו בני יהודה,מודה לשם על הזכות ואעשה הכל כדי לגרום הרבה נחת ושמחה למועדון ולכל מי שקשור אליו! בשם השם נעשה ונצליח".

עדי טבצ'ניק, שוער בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
חוזר כדי להתחרות על מקום בהרכב הקבוצה הבוגרת. טבצ'ניק/אתר רשמי, בני יהודה

טבצ'ניק למעשה חוזר לבני יהודה, בשורותיה שיחק מ-2012 ועד 2014 כאשר היה שוער קבוצות נערים ג' וב'. לזהובים הוא הגיע בזמנו ממכבי תל אביב, אבל בנערים א' כבר שיחק בהפועל רמת גן ובגיל נוער עבר למכבי פתח תקוה. בבוגרים הוא ערך 15 הופעות, כולן בהפועל חדרה, אבל הוא גם היה שוער שלישי בהיררכיה בהפועל תל אביב לחצי עונה החל מאוגוסט 2019, עד ששב לחדרה בחלון ינואר של אותה עונה.

טבצ'ניק הוא לא היחיד שהצטרף היום לקבוצה, כי לעונה הבאה חתם גם הבלם עמית ביטון - שלמעשה שב לקדנציה שנייה. "שמח לחזור לבני יהודה במטרה לשחזר את ההצלחות מהשנים האחרונו", אמר השחקן שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-26. ביטון גדל בהפועל באר שבע וממנה יצא להשאלות בהפועל תל אביב, הפועל עכו, מ.ס. אשדוד ועם בני יהודה זכה בגביע המדינה ב-2018/19. בפברואר האחרון, אחרי חצי עונה ללא קבוצה, חתם בברואה הבולגרית, אבל רשם הופעה אחת בלבד וכעת חזר ארצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully