וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו את ההבדלים: כשמסי וג'ורדן מקבלים פנייה פתאומית לחתימה

ימים ספורים אחרי הסרטון המביך של ג'ורדן, מגיע התיעוד ההפוך: הכוכב הארגטינאי נתקל במעריצה עיקשת, ומתייחס אליה באדיבות יוצאת דופן למרות חדירה מוגזמת לפרטיות. ככה עושים את זה נכון (ואלגנטי)

ליאונל מסי מגיב למעריצה שמבקשת חתימה/מתוך טוויטר

רק בשבוע שעבר הרשת רעשה וגעשה למראה התיעוד המביך של מייקל ג'ורדן, בו הוא נראה מגיב בגסות רוח לחבורה של נערים שביקשו ממנו חתימה. הבוקר (שלישי) מגיע הסרטון ההפוך מאת ליאונל מסי, שממחיש איך עושים זאת נכון.

בתיעוד חדש שהועלה לרשת, נראה מסי שנופש באיביזה עם משפחתו ועם מספר כדורגלנים המקורבים אליו, מגיב באדיבות מעוררת הערכה כלפי מעריצה שחדרה לפרטיות שלו באופן מעט מוגזם - ופנתה אליו בזמן ששוחח עם חבר בבריכה.

"ליאו, סלח לי, אפשר לבקש סרטון לילדים שלי? הם מעריצים אותך!", נשמעת האישה מסננת, בזמן שהיא מתקרבת למסי ומצלמת אותו. מסי המחויך השיב בחיוב, צילם לארבעת ילדיה ברכה עם הקדשה אישית, ולקינוח גם ניגב את ידיו והעניק לאישה חתימה.

מצאו את ההבדלים: כך ג'ורדן הגיב

וכך מסי הגיב

"תודה לך על הכל, מספר 10", כתבה האישה באינסטגרם וצירפה את הסרטון המדובר. "אני אוהבת אותך, במיוחד אחרי שנוכחתי לדעת איזה איש מקסים אתה. כשצפיתי בסרטון, הבנתי כמה ההתרגשות שלי גרמה לי להתנהג בצורה אימפולסיבית ולא מנומסת. אני בטוחה שרוב הכוכבים בסדר גודל שלך היו מגיבים אחרת לסיטואציה כזאת".

גיף ג'ורדן. צילום מסך, אתר רשמי
מייקל, יש לך ממי ללמוד/אתר רשמי, צילום מסך
ליאונל מסי מגיב למעריצה שמבקשת חתימה. מתוך טוויטר, צילום מסך
"כוכבים אחרים היו מגיבים בצורה שונה". מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר

מסי שחגג בסוף השבוע את הולדתו ה-35, נופש באיביזה יחד עם שותפיו הקבועים לחופשות הקיץ, לואיס סוארס, ססק פברגאס ונשותיהם. בסרטון נוסף שהועלה אתמול לרשת וזכה לתגובות רבות, נראית בת זוגו אנטונלה רוקוזו רוקדת ונהנית במועדון לילה. "גם מסי לא יכול להוריד את העיניים מהסרטון הלוהט של אנטונלה", כתבו ב"ספורט" הקטלאני.

מסי מתכונן לאחת העונות החשובות בחייו. אחרי שלא התעלה לרמתו המוכרת בעונתו הראשונה בפריז סן ז'רמן, הוא נחוש להוביל אותה יחד עם קיליאן אמבפה וניימאר לזכייה בליגת האלופות. בין לבין, הוא גם ינסה להצעיד את ארגנטינה לזכייה בגביע העולם ולהניף את התואר היחיד שחסר לו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully