וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר ייאלץ לכרות אשך אחרי שנפצע ב"משימת התאבדות" בתוכנית ריאליטי

תורסטן לגאט היה קשר קשוח והפך אחרי הפרישה לכוכב ריאליטי. תאונה מצערת בזמן צילומים של תוכנית ביזארית חדשה תשאיר אותו נכה, אבל הוא מתכוון לחזור למסכים מהר מאוד: "גם אם יישאר לי אשך אחד, תמיד יהיו לי ביצים"

כדורגלן העבר תורסטן לגאט בקרב אגרוף/מתוך יוטיוב

בימיו ככדורגלן פעיל, תורסטן לגאט היה ידוע בגרמניה כקשר פיזי וקשוח. כעת ייתכן שהוא ייזכר בזכות אחת הפציעות הכי ביזאריות שאפשר להעלות על הדעת. לגאט בן ה-53 סיפר אתמול (שני) שייאלץ לעבור באוגוסט הקרוב ניתוח לכריתת אשך, אחרי שנחבל בניסיון קפיצה למים מטרמפולינה.

הפציעה ארעה בזמן צילומים של תוכנית ריאליטי מהסוג שלגאט מרבה להשתתף בהן מאז פרישתו ממשחק בשנת 2001. משתתפי התוכנית נדרשים לבצע "משימות התאבדות" מסובכות ומסוכנות, ומנסים לצלוח אותן ללא פגע. זה לא היה המקרה של לגאט, שזינק מטרמפולינה שהייתה רחוקה למעלה משלושה מטרים מקו המים אליו ניסה להגיע, ונחבל בצורה קשה כשנחת על שפת הבריכה.

כדורגלן העבר הגרמני תורסטן לגאט. מתוך טוויטר, צילום מסך
"אולי יהיה לי אשך אחד, אבל תמיד יהיו לי ביצים". לגאט כיום/צילום מסך, מתוך טוויטר

"מיד עם הנחיתה הרגשתי שמשהו נשבר באיזור האשכים שלי. הייתה תחושה כאילו משהו התפוצץ שם", סיפר לגאט, שלבש את המדים של בוכום, איינטרכט פרנקפורט, שטוטגרט ושאלקה 04, ואף זכה עם ורדר ברמן בגביע אופ"א. תחילה העריכו הרופאים שמדובר בסדק בלבד, אולם לאחר סדרת בדיקות התברר שמדובר בקרע, ושלגאט ייאלץ לכרות את האשך הפגוע.

"כשהתבשרתי על כך, הרגשתי שכל עולמי חרב עליי. הייתי המום ועצוב", סיפר. "אני אצטרך לכרות את האשך בחודש אוגוסט, אבל אני שוקל להשתיל אשך חדש. הסבירו לי שזה הליך דומה מאוד להשתלת חזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כדורגלן העבר תורסטן לגאט. Sandra Behne/Bongarts, GettyImages
לגאט בימיו כשחקן/GettyImages, Sandra Behne/Bongarts

הפציעה והניתוחים לא צפויים להשפיע על הפוריות של לגאט, אב לשני ילדים בני 24 ו-22. "אני לא משלה את עצמי שאעשה עוד ילדים. אבל נחמד לדעת שהאפשרות הזו עדיין קיימת, למרות מה שעברתי", הודה.

הטראומה מהפציעה המשונה, אגב, לא משפיעה כהוא זה על שאיפותיו להמשיך להשתתף בתוכניות ריאליטי. למעשה, כבר בשבועות הקרובים הוא כבר יצטלם לעונה החדשה "נינג'ה גרמניה". "הצד הטוב בכל הסיפור הוא שכבר קיבלתי את המכה הכי כואבת שיש. מכאן אפשר זה יכול רק להשתפר. אולי לא יהיה לי אשך, אבל תמיד יהיו לי ביצים", הסביר בחיוך.

  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully