וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנטס מעדיפים לאבד את אירווינג ודוראנט מאשר שחזור של העונה שעברה"

בארה"ב ממתינים להחלטה של הגארד: מקורבים טוענים שהוא רוצה לעבור ללייקרס, הפורוורד שעשוי להיות מושפע ממעבר טרם ביקש לעזוב

דני אבדיה מתאמן לקראת פתיחת עונת 2022/23/מתוך יוטיוב

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA עומד להיפתח בלילה שבין חמישי לשישי, וזה סימן לקראת מספר העברות גדולות שעשויות להתרחש ברחבי הליגה. עם זאת, מירב תשומת הלב מוקדשת לשני כוכבים שנמצאים תחת חוזה, קווין דוראנט וקיירי אירווינג, שעתידם בברוקלין נטס לוט בערפל.

לאירווינג יש אופציית שחקן בחוזהו לעונה הבאה בסך 36.5 מיליון דולר, ובעוד הוא מעוניין בחוזה ארוך טווח כדי להישאר בתפוח הגדול, הנטס מסרבים להיענות לבקשתו וכל עוד שני הצדדים לא יגיעו לעמק השווה, סיכוי גבוה שהפרידה תתרחש כבר בשבוע הקרוב. אירווינג יוכל לממש את האופציה ולעבור בטרייד, או להפוך לשחקן חופשי כבר הקיץ. בכל מקרה - אירווינג יצטרך לקבל את ההחלטה עד יום רביעי בערב.

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג מול קליבלנד. Sarah Stier, GettyImages
בדרך ללייקרס? אירווינג/GettyImages, Sarah Stier

על פי הדיווחים בארצות הברית, עושה רושם שיש מועמדת אחת מעל כולן לצרף את אירווינג - לוס אנג'לס לייקרס. סם איימיק דיווח כי "אנשים מקורבים לסיטואציה מאמינים שאירווינג מנסה לפלס את דרכו לקבוצה של לברון ג'יימס", בעוד אדריאן ווג'נארובסקי מ-ESPN טען כי הלייקרס הם היחידים שבוחנים עסקה במסגרתה ברוקלין תחתים את אירווינג על חוזה חדש ותעביר אותו אליה מיידית בטרייד. עם זאת, יש לציין כי הנטס אינם מעוניינים בחבילות שיש ללייקרס להציע.

הקבוצה מעיר המלאכים ויתרה על מרבית הנכסים שלה בטריידים על אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק, כאשר היא ככל הנראה תצטרך להיפרד מאחד מהם כדי להשלים את הטרייד. הסיכוי שהלייקרס יוותרו על דייויס בשביל אירווינג הוא קטן, והנטס לא מעוניינים לספוג את השנה האחרונה בחוזהו הכבד של ווסטברוק המאכזב. בתרחיש נוסף, אירווינג יכול לא לממש את האופציה בחוזהו, להפוך לשחקן חופשי ולחתום בלייקרס עבור 6 מיליון דולר בלבד לעונה - ירידה של 30 מיליון לעומת מה שהיה אמור להרוויח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

באשר לדוראנט, הפורוורד הוותיק עדיין לא ויתר והוא מעוניין שהנטס יאריכו את חוזהו של אירווינג, ובינתיים הוא לא ביקש טרייד. לדוראנט נותרו עוד ארבע שנים בחוזה, ולאור העובדה שעזיבת אירווינג עלולה להשפיעו על רצונו להישאר, מספר קבוצות ייכנסו למרדף אחריו.

לטענת הפרשן בריאן ווינדהורסט, בברוקלין כבר לא חוששים להיפרד מצמד הכוכבים: "הם מעדיפים לאבד את שניהם מאשר לעבור את מה שעברו בשנה שעברה, שהייתה אומללה בהתחשב בנסיבות להן גם קיירי אירווינג גרם". כזכור, הגארד פספס את מרבית משחקי הבית מכיוון שלא היה מחוסן וההוראות במדינת ניו יורק אסרו על ספורטאים לא מחוסנים לקחת חלק במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully