וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה החתימה את לנסינט סידיבה, השוערים האריכו חוזים

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 20:24

הקשר האחורי בן ה-25 מגינאה שיחק בעונה שעברה בדינמו טירנה האלבנית. יוסי גינזבורג וניב אנטמן ייאבקו על המקום בין הקורות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6/ספורט1

סקציה נס ציונה צירפה הערב (שני) זר נוסף לסגל שלה - השחקן הגינאי לנסינט סידיבה. הקשר האחורי בן ה-25 חתם לעונה אחת באמצעות סוכניו, זיו שטרנברג ואריאל בוזורגי. הוא שיחק ברוב הקריירה שלו באלבניה, כשקבוצתו האחרונה הייתה דינמו טירנה, במדיה רשם 29 הופעות בעונה שעברה. לפני שנתיים ביצע גיחה לקפריסין עם 29 משחקים במדי ארמיס.

יוסי גינזבורג שוער סקציה נס ציונה. אודי ציטיאט
הזדמנות אמיתית בליגת העל. גינזבורג/אודי ציטיאט

מוקדם יותר חתמו השוערים יוסי גינזבורג וניב אנטמן על חוזים חדשים בסקציה נס ציונה והם יתחרו על אפודת השוער הראשון בעונה הקרובה. בעולה החדשה חיפשו שוער מנוסה ובין השמות שעלו היו ארנסטס שטקוס ודני עמוס, אבל האחרון חתם במכבי פתח תקוה ולבסוף בנס ציונה החליטו להמשיך עם גינזבורג ואנטמן. לאנטמן יש ברזומה 25 הופעות בליגת העל ולגינזבורג יש 22.

גינזבורג בן ה-30, ששיחק בעבר בליגת העל במדי מכבי פתח תקוה, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להישאר במקום שהפך עבורי לבית. אתן מעצמי 120 אחוז על מנת לעמוד במטרות הקבוצה לעונה הקרובה. אני מחכה כבר לחזור להתאמן ולעמוד בין הקורות. יאללה סקציה".

אנטמן בן ה-29, ששיחק בליגת העל בעבר בהפועל חיפה והפועל רעננה, אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להמשיך לליגת על עם הקבוצה. אתן את כל כולי על מנת לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה וכמובן להמשיך את מומנטום העלייה. בהצלחה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully