וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: אירוע לזכר מוחמד עלי יתקיים בדיזנגוף סנטר

האירוע יחול ביום העצמאות של ארצות הברית, 4 ביולי, בשיתוף מועדון האגרוף פיינר

דיזנגוף סנטר, בשיתוף מועדון האגרוף פיינר, יערוך ערב קרבות אגרוף מיוחד לכבוד המתאגרף הגדול בהיסטוריה - מוחמד עלי. האירוע יחול ביום העצמאות של ארצות הברית, 4 ביולי, והבחירה לערוך אותו דווקא ביום זה מעצימה את הערכים הרבים שעליהם התבסס מוחמד עלי, כמו, חופש ביטוי ושיוויון זכויות.

הערב יחולק לשני סבבים, כאשר הסבב הראשון יציע קרבות אגרוף לילדים ובני נוער ואילו הסבב השני יציע קרבות אגרוף למבוגרים. את האירוע מפיקה הגר פיינר בשיתוף עם דיזנגוף סנטר. פיינר מחזיקה בתואר אלופת עולם באגרוף חמש שנים ברציפות ומי שחר,ה על דגלה לייצג ולקדם את ישראל בתחום האגרוף ברחבי העולם. בין המשתתפים באירוע ניתן למצוא את הראל דהן, מתאגרף במועדון האיגרוף פיינר שמדריך בעצמו קבוצת ילדים ומעביר את המיומנות שרכש לדור הבא.

הגר פיינר. עינת ויצמן,
הגר פיינר/עינת ויצמן

FinerFightNight ייערך ב4.7.2022 בדיזנגוף סנטר בבניין 2, בבניין B והוא יחולק לכמה סבבים. החלק הפותח של האירוע יחל בשעה 17:45 והוא יציע תחרויות של ילדים ובני נוער. בנוסף במסגרת חלק זה, לראשונה יתחרו ילדות בטווח גילים של 10-11. החלק הבא, יחל בשעה 19:00 והוא יציע תחרויות מתאגרפים מנוסים ברמה גבוהה, המכוונים להתחרות כמקצוענים בעתיד. מי שתנחה את האירוע ותכריז על כניסת המתאגרפים הינה דפני ליף, ממובילות המחאה החברתית "מחאת האוהלים".

  • עוד באותו נושא:
  • מוחמד עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully